{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Berider/dressurtræner Haslev/Ringsted-egnen {{forumTopicSubject}}

Hej kloge hestepiger

Jeres anbefalinger og begrundelser ønskes. Hvem findes på Haslev-kanten som er skarp på at rette grundfejl, grundig og hvor man virkelig rykker sig? Om vedkommende kører ud er ikke så vigtigt. Jeg kører gerne 15-30 min fra Førslev som ligger mellem Halsev og Ringsted.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Berider/dressurtræner Haslev/Ringsted-egnen
  • #1   7. jul 2021 Hvad niveau er du på?
    Og Hva vil du gi?


  • Elisabeth H
    Elisabeth H Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 4 Svar: 29
    #2   9. jul 2021 Er du dressur- eller springrytter. Der er to stort klubber i Næstved, begge med god undervisning. I Ringsted (omegn) er der Emil Vestergård. Find ham på nettet. Han er nok mest til spring. Held og lykke.

  • #3   9. jul 2021 Jeg vil til enhver tid give Nadja Butzkowsky NB Dressage mine varmeste anbefalinger.

    Min nu 7-års hoppe har været gennem forskellige beridere og undervisere, siden den var 4. Alle mente at hoppen var fræk, skulle kende grænser, lære at respektere rytteren, have en i måsen med pisken, rides med indspændingstøjler...

    Indtil Nadja kom. Hun spottede med det samme at min hoppe havde “et eller andet” den gik og sloges med, så hoppen kom gennem den helt store dyrlæge-gennemgang. Problemet blev fundet og afhjulpet, så nu er hoppen i fuld gang med sin videreuddannelse hjemme hos Nadja.

    Nadja kører ud fra Slagelse-området og kommer på stort set hele Sjælland.
    Hun kan også findes på facebook


    profilbillede
Kommentér på:
Berider/dressurtræner Haslev/Ringsted-egnen

Annonce