{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  haflinger?! WOW
  • #2   15. aug 2009 nadia R: Sad bare og ventede på en kommentar som den. Typisk at folk herinde ikke kan dele hinanden glæde men altid skal rakke ned på folk.
    Føj siger jeg bare.

• #4   15. aug 2009 Jeg syntes det ser rigtigt godt ud! Den er underlod et par gange, men er sikker på at med mere trænning kan den komme til at gå super godt. Sej underviser i har, ''Pas på de to fejlfarver ik' støder ind i hinanden'' smiley hehe.

• #6   15. aug 2009 synes det ser fint ud.. og er sikker på at det bliver rigtig godt når man tør slippe lidt i tøjlerne og så få heten til selv at slappe mere af... men ved godt at det ikke er nemt.. øver det stadig med min egen hidsig prop at hun skal slappe af i dressuren:)

• #7   15. aug 2009 Jeg blev helt forelsket, -hold op en smuk hest(!!) og jeg syntes det ser rigtig godt ud smiley
    Men puuuha hvor ser det også hårdt ud! Så god kondi kan jeg se lant efter p.t, så er rigtig imponeret.
    All held og lykke fremover...

• #9   15. aug 2009 Jeg kan ikke se der er noget galt i at fortælle at den går bag lod.. hvis ejeren nu tror det er sådan det skal se ud er det så ikke bedre at oplse hende end blot at snakke efter munden så hun bliver ved med at tro det er korrekt ??
    Det er en rigtig køn hyps og den ser ud til at have potentiale.. men den går meget bag lod konstant hvilket gør den ikke bygger de rette muskler og dens hals er trukket meget sammen i stedet for at blive strukket ud af kroppen som den burde for at bære korrekt...

***Træskoerne*** : Hvad gør du når u prøver at samle din hest en smule og den straks krøller sig helt sammen ?? det er absolut ikke naturlig for hesten at søge ind bag lod, det gør de kun hvis de har lært at det er der de slipper for presset.. en hest der mangler krafter og balance vil søge foran lod med mindre den forhindres i det..
    Når de går bag lod opbygger de ikke de muskler der skal bruges til at gå korrekt og det er en skrøne at de kommer op af sig selv senere.. det gør de ikke, det kræver rigtig meget arbejde at få dem i lod/let foran når de først har lært at gå bag.. tro mig har selv skullet vende en af med det..

• #10   15. aug 2009 En hest der er tvunget i en al' for stram holdning er hvad jeg ser...

AD !

• #11   15. aug 2009 ja altså jeg synes nu at det er fedt at han går bag lod, så han for forkerte muskler og bliver ødelagt. NEJ som om. jeg får undervisning på ham og kæmper med det smiley han er ikke let at ride..

• #12   15. aug 2009 • Michael Jacksons Girls • Helene og Valdemusen: Det er der jo ingen der siger.. men folk skriver at man ikke må komme med kommentare om at den går bag lod og bare skal skrive det er smukt.. og det mener jeg ikke man er tvunget til hvis man ikke synes det..
    Mange tror jo desværre faktisk at det er sundt for hesten eller tror den skal gå sådan og kan ikke se den er bag lod.. derfro synes jeg ikke der er noget galt i at gøre opmærksom på det i en pæn tone..

• #13   15. aug 2009 Signe: nej det er rigtigt smiley men jeg læste det bare som om at du troede jeg var uvidende og ligeglad med min hest ..

• #14   15. aug 2009 • Michael Jacksons Girls • Helene og Valdemusen: Nej bestemt ikke.. jeg tror ikke ret mange er ligeglad med deres heste.. nogle er så desværre bare uvidende..
    Men det skulle mere forståes som at det er dumt at alle bare fortæller dig at det er smukt og perfekt.. vi ved jo ikke om du selv er klar over fejlen.. og hvis du ikke var så var det bedre at du fik det pænt at vide smiley

• #15   16. aug 2009 ja det vil man jo altid gerne smiley der var bare nogle i det her indlæg som ikke skrev det særlig pænt smiley

Kommentér på:
haflinger?! WOW

Annonce