Er så stolt! - bidløs. {{forumTopicSubject}}
Jeg er simpelthen så stolt og glad, for havde den dejligeste oplevelse i går!
Min part er en 20 årig hoppe, som har været en utrolig dygtig dressur pony tidligere i sit liv, men nu hygger hun bare på gården hvor hun er blevet givet til.
Og i går red vi for første gang uden bid, det var min første gang nogensinde, og jeg regner også med det var hendes eller en af hendes første gange.
Og hun var så dygtig, og dejlig afslappede!:DD
Hun plejer nemlig at være sur når hun har bid i munden, så det var en kæmpe forskel!
Jeg er simpelthen så glad og stolt, for det var lige en drøm som gik i opfyldelse. Styrede kun blidt med en traktorv som var på grimen, som jeg havde i venstre hånd. Og kun meget blødt. Så hun var så lydig og dygtig!
Her er et billede fra den dejlige dag;
http://hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/2260985.jpg?19-05-2011%2019:14:32
Måtte bare ud med noget af min glæde, hehe.
Er der nogle andre som har haft nogle gode oplevelser med sin hest på det sidste?
God forlænget weekend!
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.835
Det er slet ingen videnskab og ride uden bid. Langt de fleste velredede heste kan ride uden bid. Og samtidig være styrbare
aug 2008
Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.830
Flot billede, det ser super hyggeligt ud!
Jeg var lige ude og gå tur med Freja i dag, for første gang uden noget tov eller noget, og hun fulgte mig bare, selvom der var græs og alt muligt. Det var jeg ret stolt over
okt 2009
Følger: 38 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 244
Og orv fedt, det ville jeg sgu ikke kunne. I må have et tæt knyttet bånd til hinanden. ((:
Er så stolt! - bidløs.