{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Trick læring? {{forumTopicSubject}}

heej HG smiley

Jeg er snart en ny ejer af et dejligt hingste føl, jeg vil gerne lære ham en masse tricks og opbygge hans tillid til mig, og ligeledes min tillid til ham. jeg vil gerne blive hans bedste ven!
at vi respektere hinanden.
så tænkte på om i her på HG kendte nogle hjemme sider eller bøger jeg kan læse mest om hvordan hestens kropsprog virker, men også om at lære hesten tricks.

i må også meget gerne fortælle hvordan i har lært jeres heste noget bestemt. dog hvis i gør det skal i fortælle det i detaljer så jeg kan bruge det til noget smiley

MVH Nichole

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trick læring?
  • #1   19. mar 2012 jeg følger lige med da jeg også ønsker at vide noget mere om det.

• #2   19. mar 2012 Jeg træner selv efter Klaus Ferdinand Hempflings bog, ''At danse med heste'' som jeg syntes er en supergod bog smiley Den har nogle rigtig gode øvelser men kan godt være en smule svær at læse. Nogen gange må man lige læse den samme linje et par gange smiley
    Det er nok mest tilliden den kan hjælpe til, og med kropssproget smiley

• #3   19. mar 2012 Hej Nichole

Jeg købte sidste sommer en plag på ½ år, som jeg har trænet med bla. klikkertræning.

Flere har spurgt mig hvordan man starter ud med træningen, så jeg er gået igang med at skrive en guide til hvordan du kan komme igang med klikkertræning på min hjemmeside: (link fjernet)

Så måske kan du få lige fif og idéer ved at kigge på min side smiley

• #4   19. mar 2012 Kaabers.dk

smiley

• #5   19. mar 2012 min ponny kan nogle tricks og det er: ryste på hovede, spanske skridt, kysse og hun kan næsten neje.

Lære at ryste på hovede: Der skal du bare tage din hånd op ved dens øre indtil at den ryster hovede og så roser du den.

Spanske skridt: Du tager en pisk, og så stiller du hesten foran dig, og så skal du røre hesten knæ men at du klikker mig tungen (og i starten skal du nok lige tage din hånd ned til dens knæ og hjælpe benet op)

Kysse: du tager en gulerod ind i munden og så skal hesten spise guleroden, bagefter skal du bare tage guleroden/godbidden hen til din mund og så skal hesten kysse dig.

Neje: du skal tage en godbig ned mellem hesten ben, og så skal hesten tage hovedet mellem benene, så skal du løfte dens ben imens. og til sidst skal den bare kunne gøre det når du giver en komando.

Det skal lige siges at du skal finde en komando til alle de tricks du lære hesten.

Håber du kan bruge noget af det:-)

hilsen Louise

• #6   19. mar 2012 undskyld der var lige nogle stavefejl

• #7   19. mar 2012 kig i mine videoer, der er en video af min hest der nejer, der kan du tydeligt se hvordan jeg gør smiley

• #8   19. mar 2012 mange tak for di fine tricks, jeg har dog lige et spørgsmål smiley hvordan kan jeg lære den at lægge ned? hvis nu at den ikke lægger sig på noget tidspunkt når jeg er i nærheden:-)

• #9   20. mar 2012 der er en video herinde som hedder "guide lær din hest at ligge ned"
    jeg er igang med at lære min pony det

Kommentér på:
Trick læring?

Annonce