402 visninger
|
Oprettet:
Trick læring? {{forumTopicSubject}}
heej HG
Jeg er snart en ny ejer af et dejligt hingste føl, jeg vil gerne lære ham en masse tricks og opbygge hans tillid til mig, og ligeledes min tillid til ham. jeg vil gerne blive hans bedste ven!
at vi respektere hinanden.
så tænkte på om i her på HG kendte nogle hjemme sider eller bøger jeg kan læse mest om hvordan hestens kropsprog virker, men også om at lære hesten tricks.
i må også meget gerne fortælle hvordan i har lært jeres heste noget bestemt. dog hvis i gør det skal i fortælle det i detaljer så jeg kan bruge det til noget
MVH Nichole
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 123 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.277
feb 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 423
Det er nok mest tilliden den kan hjælpe til, og med kropssproget
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 7 Svar: 83
Jeg købte sidste sommer en plag på ½ år, som jeg har trænet med bla. klikkertræning.
Flere har spurgt mig hvordan man starter ud med træningen, så jeg er gået igang med at skrive en guide til hvordan du kan komme igang med klikkertræning på min hjemmeside: (link fjernet)
Så måske kan du få lige fif og idéer ved at kigge på min side
jan 2011
Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 21 Svar: 184
feb 2009
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 192
Lære at ryste på hovede: Der skal du bare tage din hånd op ved dens øre indtil at den ryster hovede og så roser du den.
Spanske skridt: Du tager en pisk, og så stiller du hesten foran dig, og så skal du røre hesten knæ men at du klikker mig tungen (og i starten skal du nok lige tage din hånd ned til dens knæ og hjælpe benet op)
Kysse: du tager en gulerod ind i munden og så skal hesten spise guleroden, bagefter skal du bare tage guleroden/godbidden hen til din mund og så skal hesten kysse dig.
Neje: du skal tage en godbig ned mellem hesten ben, og så skal hesten tage hovedet mellem benene, så skal du løfte dens ben imens. og til sidst skal den bare kunne gøre det når du giver en komando.
Det skal lige siges at du skal finde en komando til alle de tricks du lære hesten.
Håber du kan bruge noget af det:-)
hilsen Louise
feb 2009
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 27
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 667
feb 2009
jeg er igang med at lære min pony det
Trick læring?