{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Jeres bedste shapes ? {{forumTopicSubject}}

Hey !

For inspiration tænkte jeg, jeg ville spørge jer derude hvilke af jeres tricks/shapes i er gladest for.

Jeg så warhorse her for nylig, og elsker scenen hvor hesten selv stikker hovedet ind i trækselen, ligesom på den budweiser reklame med clydierne, og føllet.

Så gik jeg igang med clickeren og er simpelthen blevet så glad for det nye trick. Jeg holder cordeoen i hånden, og løfter den op til hans pande højde, hvortil han derefter sænker hovedet og læner sig frem efter cordeoen smiley i det er et hyggeligt trick smiley Er også glad for indparkering smiley ski smart.

Har i nogle nyttige/hyggelige tricks og shapes, som i er specielt glade for ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres bedste shapes ?
  • #1   5. feb 2013 Mjaa... at kende sit navn og komme når jeg kalder vil jeg nok ikke skrive på min ponys "CV" x3

JEG mener han hedder Kurt.
    HAN mener han hedder *spand med mad der rasler* x3 Og reagerer som regel ALDRIG på andet smiley

Hmmm... måske at lægge sig ned smiley Jeg skal snart bare sige 'ned', og så lægger han sig smiley Synes det er så rart, når han er så afslappet smiley

Kommentér på:
Jeres bedste shapes ?

Annonce