{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Hvilken sadel vil du anbefale? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at begynde og have sadel på min frieser, men jeg er i tvivl om hvilken sadel jeg skal putte på hende.

Hvilken sadel vil i anbefale?

Der er nogen der siger det er lige meget, og nogle andre der siger det skal være en kombi sadel, og der er nogen der siger dressur. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken sadel vil du anbefale?
  • #2   23. feb 2013 Der er lige så mange emner om dette som der er brugere på HG.
    måske du skulle læse nogle af dem. Men få en sadel mager ud så du får en sadel
    der passer din hest smiley - Jeg vil dog altid vælge en Bates sadel, da de er med Cair (luft system) og med udskiftlig kopfjern så de kan tilpasses rigtig rigtig mange heste, næsten alle smiley

Men Bates Caprilli og især Bates Innova, er mine drømme sadler smiley Især Innovaen har vundet min hjerte og jeg glæder mig hverdag til at skulle ud og ride i den, næsten mere end jeg glæder mig til at ride hestene smiley hehe

• #3   23. feb 2013 er det til tilridning eller? smiley

• #4   23. feb 2013 få hesten målt så du ikke får fat en en sadel som er for smal i bommen
    Hvad vil du ride mest? spring, dressur eller hygge ridning?

• #5   23. feb 2013 Om du vil have kombi eller dressur er jo helt op til dig selv, hvad sidder du bedst i.? Skal du kun ride dressur og tur.? Eller skal du springe regelmæssigt.? Skal du bare springe ind imellem, kan du sagtens bruge en dressur sadel smiley Men prøv dig frem smiley De fleste rideudstyrsbutikker som sælger sadler har en ''hesteryg'' du kan prøve sadler på inden du køber smiley Nogen har også den service at komme ud med et læs sadler som I prøver på hesten så I finder ud af hvad der passer bedst til din hest og dig smiley

• #6   23. feb 2013 den bedste sadel er en som passer hesten optimalt, og som du kan lide at ride i.

til det formål er du nødt til at få en dygtig sadelmager ud.

• #8   23. feb 2013 Hej og tak.
    Ja det er til tilridning. Hmm, jeg vil bare ikke købe nogen sadel fordi hun er på prøve og jeg må først sidde på hende til foråret. smiley
    Ja det er til dressur, da jeg vil bruge min fjordhest til spring.
    Jeg sidder bedst i Dressur stof-sadel. Jeg tror den hedder Wintec Isabell (eller noget i den stil), den jeg ønsker mig. smiley
    Skal konfirmeres næste år, og håber hun er en for mig, for så er hun min gave smiley

• #9   23. feb 2013 Jeg har lige prøvet en fuldstændig fantastisk sadel - den hedder REactorPAnel. Bedste sadel, jeg nogensinde har siddet i - og de laves til alle typer heste....

• #10   23. feb 2013 smiley - Ja lige præcis smiley

Kommentér på:
Hvilken sadel vil du anbefale?

Annonce