{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilridning og dårlig balance
  • #1   22. maj 2013 Det er helt naturligt, og kommer af sig selv med tiden.

• #2   22. maj 2013 Jeg tror det er forskelligt for hest til hest smiley
    Min unghest (også tilredet i år som 3-års) havde en ufattelig god balance fra naturens side, og havde ikke behov for at "løbe" for at holde balancen i trav eller galop. smiley
    Hun er tilredet indendørs i pony ridehal hvis det gør en forskel smiley

Så jeg vil tro at din pony bare lige skal finde ud af rytmen med rytter på smiley

• #3   22. maj 2013 Min 4 års er lige pt i tilridning, hun har taget det med rytter osv til ug, men hun har også en skod balance som skal arbejdes en del med.. Men det er meget normalt

• #5   22. maj 2013 Hulder havde også lidt problemer med balancen, de første par gange jeg sad på ham. Men så er det bare ekstra vigtigt at hjælpe hesten rundt, når du "rider" - dvs. kompensere for dens manglende balance.

• #6   22. maj 2013 Når de får en rytter på ryggen, vil det skabe en unaturlig ubalance for hesten - nogle heste er gode til at udligne, nogle ryttere er også bedre til at følge hesten, hvor andre ubevidst kommer til at skabe mere ubalance, når de kommer op på ryggen.
    Men som du selv siger, så er det bare træning, træning, træning. Balancen skal nok komme, men tag det stille og roligt, I skulle jo nødigt ende med at vælte i processen smiley

Kommentér på:
Tilridning og dårlig balance

Annonce