{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Hvor mange gange springer i? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg er lidt nysgerrig, og har tænkt på dette i noget tid. Hvor mange gange om ugen springer i på jeres ponyer/heste?
Hvor mange gange syntes i maks?

Og tæller i det som at springe, hvis man fx. tager en cavaletti ud og springer over den nogle gange, eller er det kun hvis man sætter en hel bane op?

Hvor mange gange springer i om ugen, hvor det er en hel bane, og hvor mange gange i alt hvis det både er bane og sådan en lille smule, fx. det med cavaletti.

Det var lidt svært at forklare, men håber i forstår hvad jeg mener, ellers må i bare spørge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange gange springer i?
  • #1   22. maj 2013 Da jeg var springrytter sprang jeg max 1 gang om ugen hvor der var højde på/bane, og 1 gang hvor det var kaveletti højde med gymnastik spring, bomme osv..

Ved at mange proff springryttere kun springer 1gang om ugen nogen gange mindre..

Synes max man skal springe højde 1gang om ugen og evt. 1gang om ugen med lidt hygge spring altså små spring, resten af tiden mener jeg skal stå på ture, dressur, og hvad man ellers laver..

• #3   22. maj 2013 Jeg er spring rytter og springer 2 gange i ugen 1 gang gymnastik spring og 2 gang bane spring smiley

• #5   22. maj 2013 Okay, for jeg rider selv 1 gang undervisning i spring med bane og højde på, og så rider jeg måske 1-2 gange cavaletti, gymnastik spring, bomme el. lignende smiley

• #6   22. maj 2013 Jeg får springundervisning hver tirsdag(LB-LA)
    Også er jeg tit til springstævner i weekenderne:)
    Nogle gange kan jeg godt finde på at ride over bomme for at øve mig på at tælle galopspring:)
    Også en gang imellem springer jeg små spring uden sadel og i grime eller trense(maks 60 cm da jeg er en kylling hvis jeg skal springe uden sadel:P)

• #9   22. maj 2013 Jeg laver en eller anden form for springtræning ca hver 2. dag.

• #11   22. maj 2013 Jeg springer 1 gang om ugen men når jeg skal til stævne springer jeg to gange om ugen men det er kun op til et

Jeg synes max man må springe 2-3 gange om ugen!;)

• #12   22. maj 2013 Er selv spring rytter..
    Har spring træning engang om ugen LC og LB
    Så laver vi spring gymnastik engang om ugen,
    Også rider vi stævne i weekenden.. Så det passer sådan her.
    Mandag- spring
    Tirsdag- dressur
    Onsdag- tur
    Torsdag- dressur
    Fredag- gymnastik
    Lørdag- fri/ stævne
    Søndag- fri/ stævne

• #13   22. maj 2013 Lige nu springer jeg ikke rigtig på Natash, men når hun har fået kondi igen kommer vi til at springe 1 gang om ugen en bane, og så ellers bare lidt bomme, cavalettis og gymnastikspring :).

• #14   22. maj 2013 Jeg springer ca.1 gang om ugen, til tider 2(-:
    Jeg springer dog kun 30-40cm.
    Jeg vil sige 2-3 alt efter hvor meget din hest er Vant til, altså hvis du har 1 gang undervisning, så kan du sagtens springe en anden dag også, men husk at det også er vigtigt med dressur, selvom det er kedeligt!
    Jeg ville ønske at man måtte springe hver gang, men det er nok lidt for hårdt(-:

profilbillede
Kommentér på:
Hvor mange gange springer i?

Annonce