{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryttermærke 4
  • #1   9. okt 2013 Du skal skridte igennem en bane, samt trave og lave parade ud for et punkt. Det er ikke så slemt smiley

  • #2   9. okt 2013 Er det noget med at man skal over nogen bomme som ligger oven på hinanden, også må de ikke vælte/falde ned? Det var der en fra min klub der fortalte smiley

  • #3   9. okt 2013 Dommeren udvælger 4 øvelser ud af 8 mulige mener jeg det er. Jeg skulle skridte gennem en labyrint, skridte over et kryds af bomme, skridte ind i en tragt og lave bagpartsvending og ud igen og så skulle jeg skridte ind i en firkant, parere og sidde af. Og så bliver du spurgt om nogle af de ting der står i hæftet og måske noget der ikke står og så skal du vise du kan sadle af uden at have løs hest (som hvis du var til stævne). Vi skulle kun tage grime på da dommeren ikke mente vi var så dumme at kunne have løs hest når vi tog sadlen af smiley og så skal du kunne fremvise det dokument der ligger på nettet hvor en dommer i enten dressur eller spring skal godkende en min. lc1 i dressur til 50% og så de ekstra karakterer oveni. Og hvis du ikke kan fremvise kritik og ekstra skema så skal du ride en lc på dagen for prøven foran dommeren. Og så selvfølgelig den skriftlige prøve

  • #4   9. okt 2013 Kan ikke huske hvad kravene er i spring smiley derfor jeg kun nævner dressur men et springstævne er ligeså godt som dressur ift at få udfyldt det ark smiley

  • #5   10. okt 2013 Hej kan se du bor i Sønderjylland som os. og den dommer vi bruger, bruger også den praktiske del til at spørge dig omkring de her ting f.eks.:
    hvad viser hestens puls og hvad er pulsen egentlig?
    hvordan måles puls?
    hvad er åndedrætsfrekvens og hvordan måles den?
    hvad kan man gøre for at få puls og åndedrætsfrekvens ned?

    mvh Ponymor


Kommentér på:
Ryttermærke 4

Annonce