{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  What?
  • #1   21. maj 2014 nej det har jeg ik oplevet før?

    måske er der sket ændringer i brugerbetingelserne, så vi fremover skal forvente de bliver lagt på YT?


  • #2   21. maj 2014 Ej det synes jeg godt nok er åndsvagt.. så er man jo på ingen måde herre over hvor det man ligger ind ender henne og hvem der har fat i det så.. Det kan da godt få mig til at stoppe med at ligge videoer ind hvis HG bare har retten til at bestemmer hvor de ender henne.. Øv :-(.

  • #4   21. maj 2014 Og ja, jeg søgte i søgefeltet på min gamle ponys navn og to af mine nyeste videoer var blevet lagt på youtube..

  • #5   21. maj 2014 Strange!

  • #7   21. maj 2014 Heller ikke jeg smiley

  • #8   21. maj 2014 Jeg har også lige skimtet brugerbetingelserne og kan heller ikke finde det. Og hvad så hvis man sletter sine videoer, bliver de så ikke slettet fra youtube? Det synes jeg virkelig er skummelt - at man i det mindste ikke er herre over videoer hvor man kun selv er på..

  • #9   21. maj 2014 Nå først må vi ikke linke vores YT videoer i forum, men de må gerne linke vores HG videoer på YT? .......

  • #10   21. maj 2014 Gud hvor er HG strenge nu!
    Der er sgu en grund til at jeg har smidt enkelte videoer herind, og resten SKJULT på Youtube. HG skal slet ikke ligge videoer af min hest ind uden min tilladelse!


  • #11   21. maj 2014 Har det på PRÆCIS samme måde Ego&Skrumlet..

  • #13   22. maj 2014 og så er der mig som inderligt håbede på at jeg kunne finde nogle af mine ældre videoer derinde, så jeg kunne hente dem ned fra youtube, men ser ikke ud til at mine er der smiley

    Men ja det er godt nok mærkeligt, nogle er uploadet for en uge siden? meget underligt at de ikke har givet noget som helst besked om det smiley


  • #14   22. maj 2014 Nå min nyeste video er der sørme, men ikke nogle af de gamle. Selvom jeg kan se at der bl.a. er en jeg kender, hvis video som hun uploadede på HG i 2011, er derinde.

  • #15   22. maj 2014 En af mine gamle videoer med Landeur er os på mystisk vis kommet der ind...
    Det var dig underligt.. Måske jeg gerne gad HG spurgte om lov først..


  • #16   22. maj 2014 Men hold da op et arbejde for han/hun/den der skal side og lægge alle nye videoer ind? smiley

  • #18   22. maj 2014 Er der nogen der har taget kontakt til hestegalleri, angående det her problem?

  • #19   22. maj 2014 Hej alle sammen,
    HG vil gerne udnytte de sociale medier, og vi har derfor f.eks. en HG Facebook side, og tester nu også at lave en HG Youtube kanal. Det gør vi for at skabe et hesteunivers på Youtube - og derigennem lade andre lære HG at kende og forhåbentlig få dem til at være med til også at bidrage til vores fælles community, så HG bliver endnu mere spændende.

    Hvis man ikke vil have sine videoer promoveret i HGs youtubekanal, så skriv blot os på www.hestegalleri.dk/faq , så fjerner vi dem. Vi respekterer selvfølgelig, hvis man ikke ønsker at være der.

    Mvh. Rikke/HG smiley


  • #20   22. maj 2014 Jeg har fuld forståelse for at i ønsker at være m på udviklingen.

    Men i kan ik bruge allerede uploadede videoer.

    I stedet sku i lave om, så man ku hakke af om man ønsker videoer lagt på youtube, samtidig m man lægger her på HG. Så blir det fremadrettet, og folk er indforståede.



  • #21   22. maj 2014 Ja det ville være smart Marie-Louise, og giver dig også kun ret. Gamle videoer blev lagt ind under andre aftaler og forhold, så i princippet må de ikke lægges på youtube, for det var ikke aftalen, da de blev lagt ind smiley

  • #23   22. maj 2014 Kunne godt overveje det, for de har jo ikke ligefrem rettighederne til ens billeder...

  • #25   22. maj 2014 I kunne i det mindste advare brugerne, før i begynder på at smide videoerne på youtube.

  • #27   22. maj 2014 Ja det må man nok sige, Sleep tight Coco.
    Synes virkelig ikke at det er i orden. Men sådan er verden jo, bund uærlig samt den lever efter den filosofi der hedder 'hvad brugerne ikke ved, har de ikke ondt af'...


  • #28   22. maj 2014 Nej, nej, nej, HG... det her går jo ikke!

    I kan ikke bare gå ud fra at I må "låne" andres billeder, videoer, etc. så I kan promovere jer selv. Og hvis så brugerne opdager, at I har snuppet noget af deres, jamen så kan de da lige selv få lov til at kontakte jer via jeres faq.
    Jeg er virkelig dybt forarget over, at I ikke engang informerer brugerne om, at I er i gang med noget nyt, for at skabe et større HG. Jeg vil næsten tro, at det er ulovligt, det I har gang i, eftersom jeg i hvert fald er ret sikker på, at jeg aldrig har givet jer lov til at bruge mine billeder, videoer og hvad I nu ellers kan finde på!!


  • #29   22. maj 2014 Enig Madsen! Hørt!

  • #30   22. maj 2014 Hej alle,
    Vi har kun kanaler på Facebook og Youtube, og I brugervilkårene er man orienteret om, at indhold kan gøres tilgængeligt på andre sociale medier. HG lever som de fleste andre hjemmesider, også i andre sociale universer og ikke kun på en specifik hjemmesideadresse. Det er udviklingen overalt og vi har f.eks også lige lanceret en Iphone App, hvilket også er en ny måde at deltage på.

    Men at vi som sagt gerne sørger for at jeres videoer ikke bliver promoveret i HG’s Youtube kanal. I skal blot kontakte os på ovenstående link smiley

    Mvh. Rikke/HG smiley


  • #31   22. maj 2014 Er jeg den eneste der finder det her ekstremt dobbeltmoralsk?
    HG må gerne være på andre medier, som facebook og Youtube, men hvis en HG bruger vil vise hvad man har der så er det mod reglerne.


  • #32   22. maj 2014 "Ved oprettelsen af indhold, herunder billeder, tekst mv på Bazoom, giver du Bazoom tilladelse til fremvisning af dit indhold på samtlige Bazooms hjemmesider og mobilapplikationer samt til fremvisning heraf på andre af Bazooms internetbaserede services, herunder f.eks. Bazooms Twitter- og Facebookprofiler. Billeder, der oprettes på Bazooms hjemmesider, vil automatisk få Bazooms logo som vandmærke. Vær i øvrigt opmærksom på at indhold på nettet – og på Bazoom – kan deles af andre brugere til deres egne sociale profiler på f.eks. Facebook "

    Dette står i jeres brugerbetingelser. Men hvornår er det lige, at I har lagt dette ind? Er det bare noget, som I lige har plottet ind nu, hvor I er opdaget? Eftersom min bruger er oprettet i 2009, og jeres Facebookprofil er oprettet i år, må teksten være fra 2014.
    Jeg er ikke blevet informeret om ændringer i jeres brugerbetingelser. I hvert fald ikke denne ændring - og det tror jeg heller ikke, at andre er, for så ville vi jo være klar over, at I jo åbenbart må bruge det, vi har uploadet på jeres side.... Hvor er det bare uprofessionelt af jer.


  • #33   22. maj 2014 Da jeg blev medlem, så stod det der i hvert fald ikke i brugerbetingelserne...

  • #34   22. maj 2014 Bidløse: Facebook-siden er ældre og vilkårene accepterede man , da vi ændrede design her på siden. Man kunne ikke logge ind, uden at acceptere dem - og der var link til gennemlæsning af disse.

    Mvh. Rikke/HG smiley


  • #35   22. maj 2014 Rikke HG så svar mig venligst på hvordan jeg præcis kommer igennem via det link for da skal man udfylde en masse forudindtaget inden man kan sende noget som helst og intet af ovenstående passer på det her


    Support - vi hjælper med et smil smiley
    For hurtigt at kunne hjælpe dig, skal du bruge vores FAQ

    Step 1: FAQ

    Emne
    BrugerkontoBillederUdfordringerBedømmelserKommentarer / hændelserEmails og beskederGrupperKlager / afvisningMarkedsannoncerOprettelse af heste VIP-abonnement

    Spørgsmål
    Hvilke fordele får jeg som VIP-bruger?Hvordan bliver jeg VIP-bruger?Hvad koster det at blive VIP-bruger?Hvordan afmelder jeg VIP-abonnementet?



    Aktivering af mail-adresse
    For at kunne modtage emails fra HesteGalleri.dk, skal du aktivere din email-adresse.

    Du får tilsendt en mail om dette og skal da benytte det link der er i mailen. Hvis linket i den mail du for tilsendt ikke virker, skal du logge ind på din brugerkonto og derefter benytte følgende adresse og indsætte aktiveringskoden som også står i mailen:

    Aktiver din email her
    Hjalp det dig ikke?


  • #36   22. maj 2014 Mette K:

    Scroll længere ned - der er et skrivefelt - ligesom her i forum. Det hedder "Step 3".

    Mvh. Rikke/HG smiley


  • #38   22. maj 2014 Enig med Kasper!


  • #39   22. maj 2014 Er det planen, at alle videoklip fra HG, skal uploades på youtube? smiley

  • #41   22. maj 2014 Har heller ikke skulle acceptere noget som helst, da designet skiftede...

  • #42   22. maj 2014 her er min video?? har ikke selv lagt den op? https://www.youtube.com/watch?v=zCPxEe7GzZM

  • #43   22. maj 2014 Jeg har haft skrevet til jer ang. at mine videoer skulle slettes og så har jeg linket dem jeg lige i første omgang kunne finde.. Er der reelt ikke jeres ansvar når jeg skriver at alle mine videoer skal slettes, at ALLE så bliver det? Kan så finde en NY video af mine, der er blevet lagt op efter min henvendelse til jer HG..


  • #44   22. maj 2014
    En anden ting er at det er fuldt tilladt at "udhænge" så og sige folks hesteprofiler på facebook, men tænker andre på så meget som at linke til en anden profil på HG - så er det ud.

    Hvor dobbelt moralsk.

    Spørg dog folk om lov, vær høflige og få kredit for det fra jeres brugere der så bliver glade for at blive udvalgt til det. Det andet er at bide sig selv i bagdelen, med nr 117 ting i ændre og ikke informere om.


  • #45   22. maj 2014
    Det er iøvrigt så uoverskueligt som det overhovedet kan være at finde sin egen video fordi der er så mange af dem. Så man har ikke en chance for at få dem fjernet.


  • #47   23. maj 2014 Nej nej nej nej.. Skal så meget igang med at slette mine videoer!!

  • #48   23. maj 2014 Synes i hvert fald, at det havde været på sin plads, at i informerede brugerne omkring dette, i et indlæg eller en privatbesked til alle. Jeg skulle i hvert fald heller ikke læse nye regler, dengang designet skiftede - og er i hvert fald ikke blevet informeret om at nogle af reglerne er opdateret.

    Jeg er så heldig, at jeg ikke har kunnet finde nogle af mine videoer derinde, men jeg håber godt nok at det forbliver sådan.


  • #49   23. maj 2014 Bare at tage andres videoer for at få en større HG verden? Ej ved i hvad, det er simpelthen for langt ude.


  • #50   23. maj 2014 Jeg forstår godt de vil finde nye folk. De kan jo ikke holde på de gamle smiley

  • #51   23. maj 2014 Ja jeg kunne i hvert fald godt overveje at smutte...

  • #53   23. maj 2014 Puha, hvor blev jeg da godt nok sur da jeg læste det!
    Og har da også haft kontakt til HG.. Overvejede ligesom jer, at slette min bruger, men nu har jeg så valgt at der ryger et vandmærke over alle mine billeder, så hvis de endelig kommer på andre sider, så ved de da at det er mine. Bare for at føle sig sikret smiley
    Om det så er ok det de gør, det vil jeg så stadig ikke mene.


  • #54   23. maj 2014 Hvis i begynder bare at bruge vores videoer og billeder som det passer jer, så sletter jeg ihvertfald ALT hvad jeg har på denne bruger! Nøj hvor er det træls smiley

  • #58   23. maj 2014 Hvis mine billeder og videoer bruges uden min tilladelse så sletter jeg omgående min bruger, syntes ikke det kan være rigtigt at i bare udgiver ens videoer og billeder uden videre?
    Gør evt. folk opmærksom på dette.


  • #59   24. maj 2014 jeg har bedt om i en privat besked til HG at mine billeder bliver slettet......jeg har endnu ikke fået tilbagemelding her 2 dage efter og de er i hvertfald ikke slettet endnu...

  • #60   24. maj 2014 Hvad er HG uden os brugere ?

    Kan I så lytte der oppe i toppen !!! Det er på tide brugerene tages alvorligt !!

    I kan ikke bare blive ved med at feje ting hen over hovedet på os smiley

    Det er dælme for dårligt at vi SKAL BEDE jer slette det, og I ikke gør noget.
    Det skal da være sådan at I SKAL SPØRGE den enkelte bruger om vedkommendes billeder og video må lægges ud INDEN I gør det smiley

    Selv om vi lægger det op her, er det altså stadig vores matriale, IKKE jeres !!


  • #61   24. maj 2014 Nu synes jeg bestemt HG er gået over stregen!
    Jeg har sgu nydt at være på HG i disse år. jeg har dog altid været her gratis. Dvs. har ingen videoer og næsten aldrig haft annoncer oppe. Jeg har endelig fået købt mig VIP så jeg NETOP kunne bruge markedet OG lægge videoer op HERINDE. hvis det bliver sådan at mine videoer alligevel kommer på youtube så melder jeg min VIP fra. for så kan Jeg ligeså godt bruge heste-nettet, DBA, G&G, og ikke mindst Youtube! Det er gratis så hvorfor ikke gøre det?

    Syntes det er syndt min lille "glæde" for endelig kunne offentligøre nogle videoer blev ødelagt så hurtigt. så i ser nok ikke penge blive lagt ind fra mit vedkomme.
    Håber da snart det bliver det "gamle" HG igen for alle de her nye ting giver mig da snart kuks i kasketten.

    Og ja. selfølgelig skal nye brugere være velkomne! Men tror ikke videoer fra andre brugere hjælper til den helt store guldmedalje. Læg da nogle videoer ind hvordan man bruger Hg og hvordan fællesskabet er herinde! Vis faciliteterne herinde! Få folk til at komme med interesse!!

    Men nej jeg smutter ikke.. men mit VIP mærke smutter dog. Synes da det er syndt folk vil smutte grundet denne sag.

    Brug jeres fornuft HG.


  • #62   24. maj 2014 Det er simpelthen ikke i orden. Det kan bare ikke passe at man selv skal bruge tid på at opsøge sine videoer på andre sociale medier, hvis man vil have dem slettet - også er det sikkert ikke alt man finder. Jeg har ikke facebook, så det bliver rigtig svært for mig at finde eventuelle "stjålne" billeder/ videoer..

  • #63   24. maj 2014 Hvor er det helt igennem LATERLIGT og på ingen tænkelig måde fair det der.
    Gør det hurtigst muligst sådan som Marie Louise foreslår og slet alle videoerne - for jer selv og brugerens skyld.


  • #64   24. maj 2014 Shit! Hvad er det for noget? Hg har overhovedet ikke ret til at lægge det op på yt! Det er så respektløst! Jeg har mistet al respekten til admin på hg! Sikke en administration!!!

  • #65   24. maj 2014 Hvis vi ønskede videoerne på Youtube, havde vi jo nok selv lagt dem ind, skal I se....

    Det er jo tåbeligt, det her! som skrevet mange gange før, her i emnet, synes jeg, at det er HELT ENORMT ringe, at det er brugeren selv, der skal opdage at videoerne er delt på Youtube, I kunne da i det mindste informere om det inden.... omg, tænk da lige lidt på brugerne selv, det er trods alt OS, at I lever af.


  • #66   24. maj 2014 Jeg må faktisk sige, at jeg synes det er en lille bitte smule komisk, at der står i Jeres reglement, at vi ikke må reklamere med salg osv. i videoer, fotoalbums osv., også er en af de første videoer jeg falder over, en SALGSvideo, hvor dette også står i overskriften.

    Og sjovt nok, ikke?? så har I SELV linket til videoen herinde også (hvor den vel i bund og grund ikke må være), og hvori det jo (sjovt nok) er samme overskrift herinde. Meget mere dobbeltmoralsk bliver det vist ikke....


  • #67   25. maj 2014 Hestegalleri.dk ..

    Vis det her var USA..

    Var i blevet sagsøgt for millioner.

    I er ret så heldige.

    FØJ! Ingen respekt herfra!


  • #68   25. maj 2014 ALLE JER DER OPLEVER EN AF JERES VIDEOER PÅ YOUTUBE, UDEN JERES TILLADELSE:

    Skriv til Youtube.
    - De skal nok slette det. Og slette hele kanalen for den sags skyld, vis vi er mange nok. Det er næppe helt lovligt det de har gang i, og ja.. Youtube er faktisk meget strikse med den slags! Det samme vis i oplever det på Facebook. Bare anmeld videoen. Så går det hele af sig selv! (Y)



  • #69   25. maj 2014 Hvor bliver HG egentlig af i den her tråd? Hvorfor skriver de ikke herinde mere?

  • #70   25. maj 2014 PRÆCIS hvad jeg sad og tænkte Biløse!

  • #71   25. maj 2014 Det er altså også mærkeligt. Vi vil jo gerne vide, jvad det ender med. Men hvis de holder sig ude af dwt, jamen så lad os da bare gå the lolita girls vej og anmelde dem på youtube og facebook....

  • #72   25. maj 2014 Er det bare min computer der er mærkelig, eller har de slettet alle videoerne nu? smiley

  • #73   25. maj 2014 De har vist slettet alle nu smiley

    Så hvad fik de så ud af det? sure brugere og en masse spildt arbejde! måske de at lærer at spørge os først, en anden gang? smiley


  • #74   25. maj 2014 Kære alle,
    Vi har selvfølgelig fulgt med i tråden her, og på baggrund af jeres tilkendegivelser, har vi besluttet at stoppe testen.
    Som tidligere nævnt, har der ikke været problemer med tilladelsen til denne test jvf. brugerbetingelserne, og som sagt var målet at udbrede HG til endnu flere brugere.
    Samtidig er vi dog ikke interesserede i, at dette skulle give så store reaktioner blandt brugerne på HG, og derfor har vi fjernet videoerne igen. Evt. vil der på et tidspunkt komme en frivillig funktion - i lighed med den I kender i forvejen som er "del på Facebook".
    God søndag til jer alle!
    Mvh. Rikke/HG smiley


  • #76   25. maj 2014 Dejligt smiley
    Alternativt ku i også lave en tråd, hvor i efterspurgte brugere, hvis videoer i som test må bruge og lægge på youtube smiley


  • #77   25. maj 2014 Skønt! smiley

  • #78   25. maj 2014 Dejligt smiley Thumbs up til adminds , tusind tak smiley

  • #79   25. maj 2014 skønt! smiley

  • Sarah J
    Sarah J Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #80   28. jun 2014 Nu det ikke for at bringe emnet her op igen, men længere oppe i tråden er der en der har linket til sin video derinde, ja når man går ind på kanalen er der ingen, MEN har du linket til videoen kan du godt se den. Vil bare sige de er ikke slettet, hvis nogen har linket kan de se dem smiley

  • #81   29. jun 2014 Nice try HG - de er kun skjult. SLET dem tak.

  • #82   29. jun 2014 Jaja. Så må man jo bare anmelde dem til politiet, for de har stadig ikke tilladelse til at nakke andres videoer på den måde.

  • #83   29. jun 2014 Politianmeldelse er vel det eneste man kan gøre..

  • #84   29. jun 2014 Før i drager forhastede beslutninger, så kan i måske kontakte HG igen, det kan være de ikke har prøvet der der YT før, og de så troede det var sådan?
    Ihvertfald syntes jeg det er lige drastisk nok at politianmelde dem, det kan jo betyde at HG er nød til at lukke, sammen med alle de andre Bazoom ting herinde.
    //De to Better smiley


  • #85   29. jun 2014 Det to better

    Jeg har ikke tænkt mig at politianmelde dem, men man bliver jo nødt til at give en advarsel til HG, sådan at de ved at nogle kan kan finde på at politianmelde dem så de kan nå at slette videoerne helt smiley


  • #86   29. jun 2014 Team Mølkjer: okay, forstår godt hvad du mener nu smiley

  • #87   29. jun 2014 Hehe smiley

Kommentér på:
What?

Annonce