{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gunnihus Hanna
  • #1   2. mar 2015 Jeg kender en der har redet hende smiley

  • #2   2. mar 2015 Hvem smiley

  • Lene A
    Lene A Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #3   11. apr 2015 Jeg har redet hende en periode...

  • #4   12. apr 2015 Hvad synes du som om at ride hende? Var hun svær eller? smiley

  • Lene A
    Lene A Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #5   13. apr 2015 Da jeg red hende synes jeg hun var en fin allround hest, jeg vil ikke sige hun var svær, men hun er meget kort halset, og så manglede hun en del balance... Men jeg stoppede med at ride hende godt et år før du købte hende... Hvad synes du om hende?

  • #6   13. apr 2015 Altså jeg vil sige at hun var mærkelig og slet ikke redet ordentligt, da jeg købte hende. Hun går simpelthen så fint nu og hun springer med større overskud og rutine+balance end for 7 måneder siden smiley Hendes balance mangler stadig lidt i små vendinger, men ellers går hun super fint og er nem at ride smiley

  • Lene A
    Lene A Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #7   14. apr 2015 Det er jeg virkelig glad for at høre. Jeg så hende blive redet efter jeg stoppede, og vil også sige det slet ikke var min ridestil, og det gav jeg også udtryk for på stedet. Så er rigtig glad for at høre du har fået hende rettet op igen for hun er en dejlig "kamel" smiley hun har sin helt egen charme...

  • #8   14. apr 2015 Ja kamel var vist et rigtigt navn til hende smiley Charmen passer også meget godt, men en dejlig og anderledes hest (både ridemæssigt og udseendsmæssigt) smiley

  • Lene A
    Lene A Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #9   15. apr 2015 Ja hun er bare helt sin egen, på den gode måde?? da jeg red hende opførte hun sig som en hingstet vallak hvis man red med fremmede?? så pustede hun sig lige op og skød brystet frem, og gjorde sig til... Det var så spøjst... Men hvor er det bare dejligt at høre hun har det godt hos dig... Har været inde og lure alle de fine billeder:)

  • #10   16. apr 2015 Jeg red med en veninde omkring en times kørsel fra opstaldning (hun gjorde intet). Hun havde aldrig set hesten før, men vi red tur som om de havde kendt hinanden i mange år smiley Selvom den anden hest (5 år) var usikker og red ind i hende flere gange, sagde hun intet til det.
    Hun gør sig stadig til med brystet og gør sig flot, men det sker nu kun på den gode og flotte måde smiley


  • Lene A
    Lene A Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #11   17. apr 2015 Ja hun var glad for andre, på nær små ponyer. Dem kunne hun bestemt ikke lide, men ellers har jeg også kun oplevet at hun gør sig til?? det er sjovt hun har det sådan??

Kommentér på:
Gunnihus Hanna

Annonce