{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det alt for varmt :b
  • #1   25. jul 2014 Jeg rider altid først efter klokken 5-6. Der er der ikke så varmt, fordi jeg kan slet slet ikke træne seriøst i den varme der er... smiley

  • #2   25. jul 2014 Nej, vi hygger tit disse dage, og laver lidt tricktræning (: han er stadig kun en ung gut, så vi tager det stille og roligt :b nu har han lige lært at blive vasket med vandslangen, så dét nyder han nu! (;

  • #3   25. jul 2014 Kan sagtens holde varmen.. Lidt for meget måske smiley
    Nu kan min ikke rides, men tænker da at hun skal ud senere.. Hvis ikke jeg er smeltet inden smiley


  • #5   25. jul 2014 Jeg rider gerne først på dagen, fordi jeg tit arbejde om aftenen. Min ridebane er ''åben'' så der blæser næsten altid deroppe og så er der næsten ingen insekter:-)

  • #6   25. jul 2014 Min hest har en slags ferie for tiden fordi det er så varmt hun får meget fri og når vi så rider så er det hygge eller tur ridning smiley det er jo kun sommer ferie en gang om året!:D

  • #8   25. jul 2014 Jeg er så træt af den varme! arbejder nærmest hverdag, uden nogen form for udluftning på mit arbejde samt vi selvfølgelig skal have lange bukser og den hersens kæmpe t-shirt på - det er SÅ varmt...
    i forgårs var jeg på arbejde i 14 timer, jeg nåede at drikke næsten 5 liter vand, det var helt skørt smiley

    Enten rider jeg kl. 06 eller først efter 19, jeg gider simpelthen ikke alt det varme smiley


Kommentér på:
Det alt for varmt :b

Annonce