{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Hjælp til afhentning af hest! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg står i den situation at jeg har fundet hesten jeg gerne vil købe. Alt er på plads men ikke afhentning af den. Er der en der kan hjælpe med at kører og har trailer og bil. Jeg betaler selvfølgelig benzin/diesel og broen.
Jeg bor i farendløse ved Ringsted og det er også der hesten skal stå men den skal hentes i Bryrup i Jylland.
Jeg kører selvfølgelig med.
Det skal være på torsdag mellem 14 og 15.
Nogen der kan hjælpe? For ellers har jeg ingen andre muligheder. Har prøvet.
Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til afhentning af hest!
  • #1   29. jul 2014 Du kan lege en hestetransporter? Altså hvor der er en der henter og bringer hesten smiley

  • #2   29. jul 2014 Ja enig med Julie. Der findes transportfirmaer der kører med heste. Tjek herinde, Hestenettet, degulesider osv.
    Jeg har kun gode erfaringer med sådanne selskaber. Kommer til tiden, læsser tålmodigt og kører pænt.


  • #3   29. jul 2014 Ja det ved jeg ?? jeg ville bare gerne hente den selv og være sikker på at alle papir osv er rigtige og alt går som det skal ??

  • #4   29. jul 2014 Så kan du vel bare køre i bil derover, så du er der når hesten læsses og så køre hjem igen og modtage hesten. Så kan du jo få afleveret penge, underskrevet kontrakt, få ejercertifikat osv.

  • #5   29. jul 2014 Jep. Det kunne jeg men synes ikke jeg har råd til dobbelt betaling af transport. ??

  • #6   30. jul 2014 Hvad med lejligheds transport. Før set på hestenettet man snakker sammen. For jo muligt nogle skal have en hest sendt til jylland. Så det jo perfekt hvis du kan have din med retur i samme runde. Tror faktisk det er muligt at tage med de fleste små heste transport firmaer jo en kedelig lang tur i længden smiley men jo smartest hvis man kan have hest med begge veje. Held og lykke

Kommentér på:
Hjælp til afhentning af hest!

Annonce