{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Hente ulovlige programmer ned? {{forumTopicSubject}}

Jeg er medlem af en heste-fotograf gruppe inde på facebook, og ser ofte opslag om hvilke redigerings programmer man kan hente ned GRATIS, til sin computer.

Jeg er meget forundret over, hvor mange der "anbefaler" programmer der ikke er gratise men man kan hente gratis ned ulovligt.

Er det ok af anbefale andre at hente ulovlige programmer ned? Det er piger helt ned til 13 år.
Kan det virkelig passe at man skal gå den vej, for at kunne redigere sit billede?

Jeg er rystet. Hvad siger I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hente ulovlige programmer ned?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   30. jul 2014 Mange af de programmer der er gratis, er ofte kun beta versioner, dvs. Mange af de ting de kan med den fulde version kan du ikke med gratis pakkerne, og ellers er det prøve perioder, hvor du kan bruge programmet i f.eks. 30-60 dage

  • #2   30. jul 2014 Det er jeg klar over, men ligefrem anbefale ulovlig nedhentning af programmer forstår jeg ikke.
    Hvis man er så ambitiøs med sit fotografering at man behøver toppen af poppen af redigerings programmer, så ved man at man er nød til at betale - tænker jeg...


  • #3   30. jul 2014 Ulovlig hentning, er selvfølgelig ikke okay, og slet ikke at opfordre andre til. Men der findes så også lovlige gratis programmer, og igen, kan hentning af en prøveperiode måske også medføre at folk køber det.

  • #4   30. jul 2014 Tror også det har en del at gøre med at de gode redigeringsprogrammer ofte koster mange tusinde kroner, og det er ikke lige altid man har de penge på én gang, og så henter man det ulovligt i stedet da det er billigere.

  • #5   30. jul 2014 Jeg syntes det er fint nok. Kan bestemt ikke se problemet.

  • #6   30. jul 2014 Du kan evt anbefale GIMP. Det er en lovlig gratis pendant til PS (ikke lige så godt, men OK).

Kommentér på:
Hente ulovlige programmer ned?

Annonce