Fik i tirsdag et stort ædel rædt hingsteføl Efter Blue Hors Olymbrio og Soprano-Sandro Hir/ Donnerhall.Han er utrolig kontaktsøgende, tillidsfuld og et stort legebarn, der allerede sætter sin mor på prøve.Han skal jo ha et navn og har nohle ideer:One more timeOmen of joyO´MailleyO`ConnerOki DokiObi WanNogle der har andre gode forslag?Han kan ses på samba´s profil, indtil han har fået navn og er oprettet :-)
Ups han er rød :-)
Obi Carax :)
Stort tillykke med ham ;) Vi fik vort her natten til d. 26 april :) Har lige oprettet ham..Vi har døbt ham Birkebo's Calimero ;)Skal det starte med O ?? :)
Orion eller Olympic er sødt også ;)
Ja vil gerne ha hingsteføl med forbogstav som faderen.Nogle forslag?? Dejlig babyføl du har fået :-)
Jeg er nok også mest til Olympic som The Little She Wolf - Amatørfotograf .
Obvious ChoiceOrlandoDon OlympicOrionSupraBlue OlympicOrange OlympicOnly Ordinary - Kun almindeligOver Ordinary - Over almindelige OctavianOctavioOctaviusOliverOrange CountOne, On, Over, Only, Our, Of, Open kan evt. sættes foran/efter
Jeep, Titanics søsterskib Oplympic (ved at skrive eksamens opgave om det ;) )Eller Off-Shore
Tak for alle de gode forslag. overvejer måske Olympic Boy eller Olympic One.....åh det svært !
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
ja som overskriften siger, så mangler jeg et navn til min nye hingstebasse.Det skal starte med O Han er født 24 april og er efter Blue Hors Olymbrio og...
hey alle sammen min hest skal fole sidst i april, og er lidt på bar bund med hvad den skal hedde, har i nogle ider til navn til føllet. mor hedder...
Hey! Jeg syntes mit værelse er ENORMT kedeligt! specielt væggene!.. Væggene er hvide og har en del plakater på som jeg kraftigt overvejer at tage ned! så...