Ja, jeg er lige ved og skrive sadel nummer ind i lånekontrakten, og så ser jeg jo at der er to tal der lige som står for sig selv. Et lidt efter selve sadel nummeret og et under.Hvad betyder disse to tal ? De står sådan 604079 9 1
Hvad mærke er sadlen?
Det er en kieffer master
Ah okay, ja så er 1 tallet bomstr dvs smal
1 tallet er sædestørrelse, kieffer kører ikke i bom 1,2, 3 osv.men i sædestørrelse (altså hvor mange tommer sadlen er)
Det ER IKKE BOMSTØRRELSE -- MED TOMMER / SÆDESTØRRELSE :-D
Fandt dette på kieffers hj. side:Sitzgrössen: 0 (16-16.5"), 1 (17-17.5"), 2 (18-18.5")
PlettenSuper, tak. :) Kunne du finde noget om hvad det sidste 9 tal kunne være?
Sadel skulle gerne være mellem/bred eller bred.
Hmm har altid lært at 1 er smal og 2 mellem og 3 bred i kieffer....
Ja, men det er ikke korrekt ;-)
Pletten har ret0 er 16 tommer1 er 17 tommerkieffer kan bomændres og er altid mellem fra fødsel
Mette, også tak til dig. :)Ved du hvad det sidste 9 tal står for? Eller er det også en del af sadel nummeret?
tror det er en del af serienummeret, men du kan se produktionsåret på stigremslåsen, hvis diu kan bruge den oplysning til noget
Mette,Ikke rigtigt lige nu, men det er altid ret og vide. Tak skal du have. :)
Kieffer har kun een bom størrelse.. Sadlen skal tilpasses den enkelte hest..
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Lad mig starte med at sige, at 13 altid har været mit ulykkes nummer. Jeg er normalt ikke overtroisk på det punkt, andet end at jeg joker lidt med det, men det...
Hvilken taske har i til jeres grej? Og hvor meget kan der være i den? Og hvorfor den taske? Da jeg købte mit kamera, købte jeg bare en taske hvor det kunne...
Nej, dette emne er ikke lavet for at sige " fy fy skamme til nogle " ej heller er den en hetz mod nogen men af nysgerrighed fra min side da jeg altid finder...