skal i med ?åben for alle både begynder jagt osv.sidste tilmeldning idagjeg skal med er min første jagt bliver hyggeligt.os selvom jeg bare er hyggerytter for tiden
den 20 på søndag
Jeg ville gerne, men har pt ingen hest at ride jagt på, og skal også arbejde. Forventer at være med til tobohøjjagt ved tommerup til efteråret. Så skal jeg ski ud og give den gas. :)
ved tommerup uhh hvornår er det det jo tæt på mig
Tror det står under kalender på fyns jagtrideklubs hjemmeside. Men det plejer at være i august.
Det er den 26 august i år.
takker ;)
nope vidste intet om det, så desværre
maria du kan stadig nå at tilmelde dig ;) bare send en mail idag
ja men hesten og rytter (mig) er jo ikke klar til det :) så er mere det der er problemet
det er jo begynder jagt min haflinger har aldrig prøvet det før jeg tager det bare stille og roligt og rider udenom de spring jeg ikke vil ;) man kan jo tage det roligt og få en oplevelse ud af det
jep men har ikke sprunget i terrænet i små 2år så vi er slet slet ikke klar til det
ahhr okay ;)
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Så afholder Fyns jagtrideklub forårets sidste jagt d. 4/6-2011 kl. 10.30 i Kirkendrup skov, Odense N. Der vil være et hovedfelt for rutinerede ryttere og et...
Fyns jagtrideklub holder jagt i Kirkendrup skov, se invitationens på www.fynsjagtrideklub.dk
Er der nogen der ved noget om et stævne for Islandske heste afholdt i Odense i weekenden, eller var det sidste weekend? Jeg aner det ikke, men jeg er på jagt...