{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Ledige pladser på luksus gård! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Vi har tre ledige pladser på gården :).Gården tilbyder store fold faciliteter, med skov, sø, læskure og gode græs enge. Vi tilbydre både boks og løsdrift.
Af ridefaciliteter har vi 3 dressurbaner og en springbane, som vandes og rives jævnligt. Vi har også et stort ridehus, og to roundpens. Der er også gode turmulighed, da vi har både skov og strand tæt på, og om sommeren har vi massere af stubmarker til at ride på. Der er aldrig jagter i skoven, så ingen problemer der. Desuden ligger der også en stor terrænbane i skoven smiley
Eneste krav er at man går op i et godt fællesskab i stalden, hjælper de små hvis de spørger, passer sine staldvagter og selv muger ud hvis hesten står i boks. Står den i løsdrift hjælpes vi ad. Såfremt man har bokshest og ikke kan nå det, så ring til mig, så fikser vi det. Vi skifter til at have fodervagter, og man bytter hvis man ikke kan nå det. Staldarbejderne og jeg står for ind-og udlukning af hestene :).

Jeg bor selv på gården, og vil fortælle lidt om mig. Jeg hedder Amalie, og jeg er 21. Jeg er hestetræner, og har en beriderudadanelse med fra Australien. Jeg træner på meget HMS prægede måder, og rider som regel bidløst. Det er selvfølgelig ikke et krav at du gør dette, men mine opstaldere skal ride ordentligt :).
På gården har jeg selv mine to føl, min pony Silver, en shire hoppe og en tinker hoppe. Plus-minus nogle elevheste.

Som sagt går vi meget op i at have et godt fællesskab, og har nogle faste traditioner: Hver lørdag samles elever, medarbejdere og opstaldere, og så rider vi ud på en lang tur, enten i skoven eller til stranden. Og om søndagen samles vi igen, denne dag tjekker vi folde, maler bygningerne og vedligeholder gården. Når vi er færdige med det, underviser jeg de interesserede i jordtræning, eller også leger vi på banen og løsspringer :).

Er i intra, så skriv! Vi elsker at få nye mennesker på stedet :)!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ledige pladser på luksus gård!
Kommentér på:
Ledige pladser på luksus gård!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce