{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Bosteder på Sjælland? {{forumTopicSubject}}

Da jeg går med tankerne om at flytte til Sjælland, enten når jeg bliver 18 (hvis det kunne blive en mulighed) eller efter min HHX (som 19 årig) kunne jeg godt tænke mig at finde noget inspiration til, hvor jeg kan flytte hen. Hvor det ville passe bedst og hvad jeg vil have råd til mv.

Grunden til at jeg gerne vil flytte, og gerne allerede når jeg bliver 18 er, at jeg simpelthen ikke trives. Jeg er efter lange overvejelser blevet enig med mig selv om, at jeg bliver nødt til at starte på en frisk.

Jeg har selvfølgelig nogle fremtidsplaner, samt nogle ting i mit liv, som jeg selvfølgelig skal forholde mig til.

Jeg går pt. på HHX matematisk med afgangsår 2016 og har en dejlig hoppe fra 2013, som er 100% min (ejercertifikat, pas mv. - står både som ejer og opdrætter). Jeg fylder 18 d. 25. juni 2015, hvilket vil sige at jeg er 16 på nuværende tidspunkt (fylder 17 om knap 3 mdr).

Efter min HHX er afsluttet vil jeg gerne studere forsikringsmatematik på KU (Københavns Universitet).

Jeg søger et sted, som nogenlunde kan opfylde disse ting:

Skal ligge forholdsvis tæt på en handelsskole (HHX)
I rimelig togafstand til KU
Gerne mod nord, hvis der findes et billigt sted på vej mod Hillerød.
Skal være forholdsvis billigt
Må gerne ligge et sted, hvor der er gode/billige opstaldningsmuligheder inden for en rimelig afstand.

Jeg vil få den udeboende SU på ca. 5200 (den højeste sats).
Jeg vil derudover selvfølgelig forsøge at få et job ved siden af


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bosteder på Sjælland?
Kommentér på:
Bosteder på Sjælland?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce