{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Geografi hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej piger!
Jeg er igang med geografi hvor vi skal svare på sådan nogle spørgsmål. Geografi er dog ikke min stærke side, og der er de her 3 spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Vil i ikke hjælpe mig med at svare på dem hvis i altså kan? smiley

Forklar, hvordan og hvorfor mennesker har bosat sig forskellige steder på kloden.

Giv eksempler og forklaringer på, hvordan energiproduktion kan ske på bæredygtig måde i forskellige dele af verden.

Gør rede for hovedtræk af Jordens tilblivelse, de grundlæggende betingelser for liv og naturvidenskabelige forestillinger om Jordens og livets udvikling.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Geografi hjælp
  • #2   10. apr 2014 Tusind tak synes også den sidste er rigtig dårlig skrevet smiley

  • #4   10. apr 2014 Nogen der kan finde ud af dette spørgsmål også?

    Beskriv hvad der sker i et samfund der går fra agerbrug til industrialisering. Mht befolkningssammensætningen. Forklar hvad årsagen eg evt konsekvenser der kan være ved en vigende, stagnerende og voksende befolkning.


  • #5   11. apr 2014 Beskriv hvad der sker i et samfund der går fra agerbrug til industrialisering. Mht. befolkningssammensætningen. Forklar hvad årsagen er evt. konsekvenser der kan være ved en vigende, stagnerende og voksende befolkning
    Ved agerbrug/landbrug er det familieforetagende og der arbejder mange mennesker, hvor at industrialiseringen kommer når flere og flere mennesker bliver erstattet med maskiner.
    Det sidste er urbaniseringen du skal have fat på.

    Jeg har desuden to opgaver, der vil kunne hjælpe dig med spørgsmålene, hvis du ikke er færdige med dem smiley


Kommentér på:
Geografi hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce