{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Bylder og blodforgiftning {{forumTopicSubject}}

Nu troede jeg lige det var slut, men det kan jeg desværre ikke prale af.

Jeg har siden i foråret kæmpet med min unghest, der mistede appetitten og tabte sig voldsomt, samt fik diarre.
Hun blev behandlet med antibiotika, for mavesår, blev ormebehandlet, og fik noget der minder om Zoolac, for at stabilisere tarmene, og ligemeget hjalp det.

Fik hende dog med tiden bedre, og vi troede at det kunne være en tarminfektion. Hun fik appetitten igen, og vi troede egentlig at vi var færdige.

Men det var vi åbenbart ikke smiley
Hun har fået en byld på halen, som vi er i gang med at behandle med antibiotika. Det går fremad, men dyrlægen blev faktisk bekymret for om det hun i foråret blev syg af, måske var blodforgiftning i stedet, som nu viser sig som bylder - udvendigt, men måske desværre også indvendigt.

Dyrlægen sagde at man desværre ikke rigtig kan gøre noget ved de indvendige bylder, man kan give intensiv antibiotikabehandling, men det er ikke sikkert at det virker.

Jeg er simpelthen bare så rådvild efterhånden. Bedst som man tror man er kommet over det værste med hende, kommer der et nyt bump på vejen smiley

Ville gerne lige dele mine frustrationer, men også høre jer, om I her erfaringer med blodforgiftninger og/eller bylder?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Bylder og blodforgiftning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce