{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

når der er bare conection imellem hest og menneske {{forumTopicSubject}}

øj kender i det når i bare møder en hest og spiller sammen med lige med det samme ?
Jeg fik lidt over 2 uger siden en ny hingst, han har aldrig være udsat for noget, men er blevet rykket rigtig meget igennem sit korte liv, hvilket har præget ham ret voldsomt, så han var meget stresset, men meget menneskesøgende, så det var ikke svært at komme til ham, men håndtering kunne godt være lidt svær, da han er meget flyvsk og trak meget når man gik med ham.
Ja det bedste løsning jeg kunne på det er jord arbejdet og meget jordarbejde, selvom han er hingst, reagere han bare super godt på det, det er stadig svært lige når man tager ham ud, men efter to min på banen er han en drøm at trække med og kan stå helt stille og blive striglet, hvor han før overhovedet ikke var til at gå med eller få til at stå stille.
men her kommer det sjove så, for jeg har arbejdet med mange heste og nogle i flere år af gange, men ham her, der er bare noget specielt, vi tænker nærmest ens, når jeg tænker jeg vil have ham til noget gør han det, ja faktisk har jeg på de to uger, jeg har arbejdet med ham, haft flere succes oplevelser med ham, end med nogen anden hest.
Hold op hvor er det bare fedt at opleve en hest der passer så godt til en


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når der er bare conection imellem hest og menneske
  • #1   2. nov 2012 Sådan har jeg det også med min dartmoor.. Han har også gået som hingst indtil august og der er bare noget ved deres energi smiley Det er skønt..

  • #2   2. nov 2012 Årh hvor dejligt smiley
    Glæder mig sådan til på søndag når du siger sådan om ham smiley


  • #3   4. nov 2012 Det lyder som om hesten har valgt dig....
    lad mig forklare. smiley

    Der vare en dame..... ja faktisk min engelsk lære. smiley
    Hun havde besluttet sig for aldrig at få en hest igen, da der skete noget tragisk med hendes gamle hest.
    Men så endag blev hun inviterede til et heste marked. da hun kom der hen så hun en flot islænder, hun besluttede sig for at gå hen og sige "goddag" til den. Du hun kom der hen, stak hesten sit hoved under hendes arm. Der var den under hele heste forestillingen..... det var som om den følte sig tyg når den var sammen med hende. Det var som om hun kunne læse dens tanker og omvendt.
    Da de skulle hjem af kom ejeren af islænderen over til hende og spurgte om hun ikke ville have hesten fordi hun havde set hvor god kemi det havde imellem hinanden. Hun tøvede lidt til at starte med, men efter noget tid sagde hun ja.
    og lige siden den dag har hun sagt at det var hesten der valgte hende, og ikke hende der valgte hesten. ;D


Kommentér på:
når der er bare conection imellem hest og menneske

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce