{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Hvordan får jeg hende til at samle sig {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg ved ikke om i kan hjælpe mig herinde, men jeg rider på en dejlig Hafferlaffer. Men problemet er at når jeg skal galopere så har hun det meget med at tage meget små skridt, og tage hovedet helt ned til jorden. Jeg vil gerne have hun skal samle sig noget mere. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får jeg hende til at samle sig
  • #1   1. mar 2014 At hesten søger frem og ned fortil er lige netop er korrekt tegn. Så bruger hesten sin overlinje og sit bærende system korrekt og kommer derved op med ryggen og for bagbenene med ind under sig.

    Hvor gammel og rutineret er din hest?

    Fortsæt sådan og begynd at samle den mere og mere op som tiden går. Men husk på, at hesten først kan gå samlet når den har musklerne og balancen til det. (:


  • #2   1. mar 2014 Hun er 8 og bliver 9 i år smiley
    Hun har gået på ride skole for nogen år siden smiley


  • #3   1. mar 2014 Når hesten har gået rideskole kan den sagtens være signalforvirret, da der er mange der har redet den og givet forskellige signaler. Én ting du for alt i verden IKKE må gøre, er at sidde og pille den til bidet med tøjlerne. Det giver kun beslag og en ukorrekt redet hest.

    Så lad hesten gøre som den gør nu og begyndt at samle den mere op langs hen ad vejen. Så skal det nok gå - din hest lyder jo fornuftig. (:


  • #4   1. mar 2014 Jeg kan saktens få hende til bidet ved hjælp af benene i trav, og i trav hvis jeg giver hende løse tøjler så løber hun rundt somom at der er en der har skudt hende i røven med en pil.. I galoppen tager hun meget små skridt, og tager hovedet ned til jorden, hvilket jeg har ladet hende gøre, men da jeg gerne vil begynde og ride stævner vil jeg gerne have hende samlet noget mere..

    Men det vil jeg prøve og se om det hjælper smiley


  • #5   1. mar 2014 Jeg ville kontakte en underviser der kunne hjælpe dig over flere gange smiley

  • #6   1. mar 2014 Problemet er, underviseren skal kunne komme ud til os, og ride banen er ikke helt færdig så vi har ikke et helt ordenligt sted og ride smiley

Kommentér på:
Hvordan får jeg hende til at samle sig

Annonce