{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Kamphund / muskelhund ? {{forumTopicSubject}}

Hei alle, læs først dette:
Dette emne er på INGEN måde til for at støde nogle, kritisere nogle eller andet, det er dog KUN et spørgsmål, om hvad jeres mening er om DETTE! Og intet andet!! Bemærk venligt dette, og hold en pæn tone, TAK!

Nu til sagen..
Ja, altså det startede jo med at jeg i morges kørte med bussen som altid (Har 30 min. til skole med bus), og da det tager så lang tid, falder man jo hurtigt i snak med nogle som man ellers plejer ikke at snakke med.. Men jeg begyndte at snakke med en af drengene, og så faldt vi i snakken 'kamphund eller muskelhund!' Og min mening er jo den, at en kamphund, er en som har været/ bliver brugt i kamp, og/eller er opdrættet til netop dette formål. Og så synes jeg at en muskelhund, er så den hund som på INGEN måde har været/bliver brugt til kamp, altså dem som på anden vis fungerer fint som familiehund mv! .. Men hans mening var jo så, at en kamphund er en kamphund ligemeget hvad, uanset om den er 2 min. gammel, og er af gode, rolige forældre, eller om det er en såkaldt 'dræber,' som bliver brugt til det hver evig eneste dag (hentyder absolut IKKE til danskerne, men nogle af dem fra de 'fremmede' lande) ..

Og mit problem er så:
Er det virkelig mig som har en forkert mening? Og er jeg helt galt på at en kamphund og en muskelhund er to MEGET forskellige ting?? Eller har han virkelig ret, er en kamphund virkelig det samme som en muskelhund??

Undskyld det blev lidt langt smiley Hehe.. Og jeg gentager!!:'
DETTE ER PÅ INGEN MÅDE ET EMNE, DER ER TIL FOR AT STØDE NOGLE, KRITISERE NOGLE SOM HELST ELLER NOGET ANDET, MEN BLOT ET SPØRGSMÅL OM, HVAD JERES MENING ER OM DETTE, OG INTET ANDET, OG JEG GENTAGER: INTET ANDET!!! ..

Mvh. Sofie Larsen, som på ingen måde hader muskelhunde, men faktisk altid har beundret dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kamphund / muskelhund ?
  • #1   8. okt 2010 Jeg gir dig fuldstændig ret, jeg ejer selv verdens sødeste kamphund, jeg lader hellere min søn på 9 mdr være selv med den, end med min terrie.. smiley

Han har det skønneste sind, og er bedre end dagen er lang - stoler mere på ham end nogen anden!! - Og så kan folk tænke hvad de vil..

• #2   8. okt 2010 Det er ikke dig der har en forkert mening, tværtimod! jeg ejer selv en "Muskelhund" men hun er ikke spor agrassiv overhovedet hun er den dejligste lille familie hund nogen sinde (; og jeg mener ikke at det er hundens fejl at den er agrassiv, men tværtimod ejeren der træner / opdrager hunden. Mange muskelhunde er gode familie hunde (: I england er man helt vilde med Stafford shire bullterri racen og den blev også kåret til årets "Nannydog" kan ikke lige huske årstallet men det er inden for de sidste år den blev kåret (:

Ps: jeg ejer selv en Stafford shire Bullterri og hun er den bedste og dejligste hund nogensinde (: Hun er så kælen, omsorgsfuld og rar (:

• #4   8. okt 2010 jeg giver dig ihvertfald ret.. jeg endda selv ejet 4 muskelhunde og har kun været angrebet af en labrador og to schæfere i mit liv

• #5   8. okt 2010 en kamphund er efter min mening også en hund som bliver brugt til hundekampe,en muskelhund er en hund med en meget muskuløs krop,har selv haft flere muskelhunde,og de har være gode som dagen er lang,har aldrig haft bedre hunde

• #6   8. okt 2010 Giver dig helt ret !!!! En hund er hvad du gør den til !!
    Har lige selv mistet to Amstaffer og specielt min elskede tæve Tøsen vil jeg aldrig glemme, og hun har altid en helt speciel plads i mit hjerte !!!

Se eventuelt min video herinde " den sande muskelhund " smiley

Kommentér på:
Kamphund / muskelhund ?

Annonce