{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
209 visninger | Oprettet:

Træning (mennesker) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg er lige startet i træningscenter her fornyelig, og er allerede blevet bidt meget af træningen. Da jeg gerne vil smide nogen kilo, og komme i bedre form.
Jeg ville hører hvor ofte man må træne, hver dag, eller hver anden dag højst?
Er også interesseret i gode tips til at smide lidt af mavefedtet, og det på lårene. smiley


Hilsen Josephine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning (mennesker)
  • #1   3. aug 2013 Hver anden dag er bedst , kroppen skal have en dag at hele på. Så du får mest ud af din træning hver 2 dag smiley en masse mave bøjninger til maven smiley og en cykel til lårene

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   3. aug 2013 det bedste du kan gøre, er at dele træningen op.
    f.eks. når jeg træner mest, træner jeg mandag til fredag.

    mandag: bryst + triceps
    tirsdag: ryg - biceps
    onsdag: ben + mave/side
    torsdag: bryst + triceps
    fredag: ryg + biceps

    på den måde når mine muskler at slappe af, og restituere som de skal.

    det tager mellem 1-2 timer pr. træning.

    desuden, hvis du så misser en dag, jamen så kan du bare træne f.eks. onsdag+torsdag på en dag smiley


  • #3   3. aug 2013 Du kan træne hver dag hvis du har lyst, du skal bare huske at skifte imellem de forskellige muskelgrupper

  • #4   3. aug 2013 Du kan i princippet træne hver dag, hvis du skifter mellem muskelgrupperne.. smiley det er bedst at lade hver muskelgruppe restituere 1 dag smiley

  • #5   3. aug 2013 Alt efter hvor meget du er vant til at træne ville jeg starte med bare 2-3 gange om ugen det første stykke tid, så kan du altid sætte træningsmængten op. Det vigtigste er bare at du ikke overtræner og ender med skader fordi din krop blev belastet for meget i starten. Det kan jo bare være den første måned så kan du træne hver anden dag og så roligt tage en dag mere om ugen.

Kommentér på:
Træning (mennesker)

Annonce