{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FØRSTE GANG I CORDEO
  • #1   19. apr 2014 Du kan sagtens bruge et træktov. Et godt råd ville være et lukke banen af den første gang smiley

  • #3   19. apr 2014 Start fra jorden smiley Jeg sad ikke på min kun i cordeo før jeg havde trænet med hende i et par uger smiley det gjorde så også at da jeg satte mig op kunne jeg bare ride.

  • #4   19. apr 2014 Ja. Men husk at lukke banen af, så hesten ikke stikker af enten med eller uden dig.
    -du kan sagtens bruge et træktov. Det gør jeg altid! smiley


  • #5   19. apr 2014 Tag et tykt tov til at starte med, de helt tynde kan du ende ud med, men et tykt tov give signalerer lidt bedre i starten.
    Hav sadel på, så ka du bruge din vægt i bøjlerne. Hvis du sidder bedre uden og har lettere ved at styre uden skal du selvfølgelig bare gøre det, jeg har det f.eks. Bedst med at have sadel på.
    Start fra jorden. Jeg øvede fra jorden i et halvt år før jeg satte mig op. Ikke st du skal gøre det, men vær sikker på sat hesten er klar over parade, dreje og sådan. De basale ting er så vigtige at have trænet fra jorden unden du sætter dig op.
    Hvis det er aller første gang I eksperimenterer med cordeoen, så hold jer i skridt. Det er en meget federe følelse at kunne ride slalom osv i skridt end "bare" at trave og galoppere rundt på en volte:-)
    Held og lykke med det:-) Skriv hvis du har spørsmål:-)


  • #6   19. apr 2014 Plejer bare at bruge et trækketorv ja smiley

  • #7   19. apr 2014 Så FEDT! smiley smiley Tillykke med det smiley Håber på at få høre hvordan det gik smiley Det ville måske være en god ide at følge de andres råd. Især med at lukke banen smiley Jeg ville måske (fordi det er mig smiley ) bare hoppe ud i det hvis jeg havde bestemt det smiley Og ikke tage det så højtideligt smiley Hvis din hest rides primært med schenkler burde den hurtig fatte hvad du ville smiley
    Glæder mig vildt til det bliver min og Tindurs tur smiley
    Mvh TT


Kommentér på:
FØRSTE GANG I CORDEO

Annonce