{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Når ponyen vireklig tager røven på en {{forumTopicSubject}}

I weekenden startede jeg og ponyen dressurstævne på hjemme bane. Jeg har en pony som er rigtig bange inde i ridehus, så det er ikke så nemt at ride rundt.. Så i lørdags startede vi bare LC og han var jo bange for alt! men gik der han skulle gå og så gik han helt bananas i galopen og bukkede 8 gange (hehe) men jeg synes det var ok. Men vi fik en rigtig dårlig procent.
Så dagen efter var det klubmestereskap (som gik lb2), vi var 4 som skulle ride så 3 af os kom til at få medalje. Alle var ganske sikre på at jeg skulle ende på sidste plads (og det troede jeg også) jeg var nummer 3 ud. Den første fik 51,2% og nummer to fik 58,6% så jeg ville bare få over 51,2% å jeg kunne få medalje smiley
Jeg gik ind i hallen og red programmet det var lidt små ting her og der men ponyen gik jo SÅ godt og blev nesten ikke bange for noget! Vi ventede spændte på procenten! jeg fik 60,37% (!!!!!) jeg var SÅ glad! løb ud til ponyen og klappede ham næsten til døden. hehe.
så skulle sidste mand ud og blev ferdig. Var et fint program lidt fejl her og der men stabilt og fint. jeg var sikker på det skulle være tæt! så kom procenten og hun fik 57,4% så jeg blev klubmester! smiley alle som var sikre på at vi skulle tabe.. var(er) så glad! for første gang tror folk faktisk at min pony kan lidt smiley så vi fik et fint tæppe som er alt for stort(bruger det alligevel), fin roset og guld medalje! ihh det var sjovt smiley

Måtte bare ud med min glæde smiley
(beklager hvis det er lidt stavefejl her og der er vandt til at skrive norsk)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når ponyen vireklig tager røven på en
Kommentér på:
Når ponyen vireklig tager røven på en

Annonce