{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.933 visninger | Oprettet:

Pletten til Christmas Show - Warm up {{forumTopicSubject}}

Om en uges tid er det precis et år siden jeg sad på Vilhelmsborg og heppede på min kammerat og pigernes spring træner til Christmas show.
Efter en hel uge med god springning kunne jeg ikke slippe drømmen om selv at have en hest, der kunne gå med til et Christmas Show.
( Det er nok ikke en stor ting for de fleste der deltager men for mig ville det være stort )

Jeg kunne efterfølgende simpelthen ikke slippe drømmen og jeg begyndte at tænke om jeg da ike havde en hest der kunne komme til det.
Mine små Spanske og Portugisiske hingste var selvskrevet udelukket...

-Men Plet ?
Plet var stort set nytilredet, men havde da få måneder forinden gået en matrialprøve hvor hun vandt spring delen, så måske ?
Det skulle hvertfald prøves.

Vi gik stille i gang, faltisk så stille at Plet og hendes nye rytter, som samme sulle ride sig op til landstævne i spring, startede ud med at deltage i et Danish Youth Dressage stævne på Vilhelmsborg.


For ikke at gøre historen til en hel roman, så er den korte udgave, at ekvipagen stille og rolig finder hinanden og klare sig godt på vejen i mod landsstævnerne.
Faktisk så godt at de i sidst uge var til Christmash show - warm up.

Lidt mere rutine for både og hest og rytter, og de for brug for det, for på tirsdag rider min dejlige plet hest ind ind på banen til Christmash Showet.

Tænkt at der kun ville gå et år for at min drøm blev til virkelighed.
Og hvem havde troet at lille plet ville være her et år efter hendes stævne karriere startede.

-Og ikke nok med det, så har den lille plet faktisk også klare sig ret godt i dressur, hun ligger nemlig i top 100 på DRF rangliste for U18 ryttere - både i dressur og spring smiley



Her et enkelt billede fra Warm Up smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pletten til Christmas Show - Warm up
Kommentér på:
Pletten til Christmas Show - Warm up

Annonce