{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

LB... Kan vi?? {{forumTopicSubject}}

Ja som over skriften lyder kan vi ride LB?? (Dressur). Min pony og jeg skal ride klubmesterskab i rideklubben om 2 uger... Men nu står jeg desværre i det her dilemma hvor jeg skal finde ud af om jeg skal ride LC1 & LC2 eller LB1 & LB2? ???? (kig gerne vores stævne resultater). Nå men altså vi har nok også været klar til LB'erne men nu kan jeg bare ikke få mig selv til at melde til... (Fik en kæmpe møg finale stævne i lørdags hvor jeg følte jeg tabte alt!!) så jeg ved ikke om vi kan når det virkelig gælder! smiley
Jeg ved at det er godt med noget udfordring men tror bare ikke jeg kan holde til det for tiden... smiley har også det problem at hvis jeg stiller op til LB'erne har vi den svaghed at ALLE de andre har redet LB før!! smiley Plizz hvad skal jeg gøre?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LB... Kan vi??
  • #1   14. sep 2014 start LC2 og LB1, så har du en klasse du kender, og en hvor i får prøvet lidt nyt af smiley Og ja måske alle de andre har startet LB før, men på et tidspunkt red de også deres første lB, men kan jo altså ikke fedte rundt i de LC'er der for evigt smiley

  • #2   14. sep 2014 Hihi smiley det er sådan at man skal ride LC1/LB1 om lørdagen og så LC2/ LB2 om søndagen smiley

  • #3   14. sep 2014 Ud over det så er i sku da udklasset til og med LC2? smiley

  • #4   14. sep 2014 Nix ikke til E stævner smiley

  • #6   14. sep 2014 godt så, jeg var ikke klar over det var E stævner. Men ud over det, så kom dog videre, du er sådan en jeg bliver hamrende irriterret på! Jeg hader når folk bliver ved med at fedte rundt i de samme klasser som de vinder gang på gang, det er røv irriterende for os andre, som lige pludselig ikke har en chance smiley

    Men hvor mange gange har du ikke vundet LC1 og 2, kom ud af din komfortzoone og kom igang med de LB'er smiley


  • #7   14. sep 2014 Det der ik slår dig ihjel, gør dig stærkere!
    Hva ka der ske? Hva er din frygt?


  • #8   14. sep 2014 Er det ikke på tide at komme videre, når du har redet klassen til over 80%?! smiley De andre har jo ikke en chance! smiley

  • #9   14. sep 2014 Shit du har redet mange LC'er til vildt høje procenter. Kom da videre i noget LB!
    Jeg forstår simpelthen ikke den nye mentalitet med, at hvis ikke man har redet til 70 %, så er det sgu ikke gået ret godt. Dengang jeg red ponystævner så vandt man hvis man kom op på 62 %. Amen altså... Det er altså lidt trist at blive ved med at svæve rundt i de klasser man ved man vil vinde. Det er der ingen konkurrence i, og de andre bliver bare trætte af at starte mod en - og det med god grund. Ryk du bare videre. Din pony har før gået LA, så det kan i sagtens.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #10   14. sep 2014 Der er intet være end ryttere der bliver i de samme små klasser gang på gang på gang... (Hvilket ofte bunder ud i at de vil vinde)

    Kom videre, og hvis du taber, hvad så? Der er intet fedt ved at vinde en LC klasse hvis man har redet den 500 gange smiley - på en hest der har startet LA på c-plan


  • #11   15. sep 2014 Bare husk.. Hvis i ikke kan vinde kan i skinde smiley

  • #12   15. sep 2014 Tror du ikke du skal sætte dig ind i out-reglerne?

    3 vundne til over 65% eller 5 placeringer i højere program.

    Utroligt der ikke er nogen, der har kommenteret dine 6 førstepladser i LC1, hvor kun een er til under 70%




  • #13   15. sep 2014 Kender en rytter som gennemgår rytterlisten til klassen til stævner, ser hvad andre har af resultater og hestens alder. I vil blive chokeret når i fandt ud hvor meget der snydes, derefter gives et kald til kommende stævne og så er der hurtigt rettet op det det gøres for at give et jævnt og fair chance til nye ryttere. Så tænk jer om og som en skriver kom ud af skallen, det gør ikke ondt at få lave karaktere

  • #14   15. sep 2014 hvorfor mener du, du ikke er udklasset til E-stævner?
    Hvis der står i propositionerne at DRF-reglement og OUT gælder så er du altså for de resultater du får ved D-stævner tæller jo også ved E-stævner!

    (obs. hvis det er stævnet på LIND - så gælder OUT da i klasserne med egen hest!)

    Det er da bare om at komme videre smiley


  • #15   15. sep 2014 Lind har valgt at tilmelde på papir smiley det eneste jeg er bange for at ende som nummer chok og få en dårlig tur smiley

  • #16   15. sep 2014 Jeg syntes at du skal rykkke op når du har så mange 1. Pladser i Lc'erne og prøve noget nyt og nye udfordringer og tænk hvis nu du gik hen og vandt hvpr stolt du så ville være og så lad hver med at tænk på hvis du ender som nummer chok smiley

  • #17   15. sep 2014 Tak for svarene! smiley har bestemt mig for at prøve de LB'ere smiley vil have det bedre hvis jeg faktisk blev klubmester for at have redet LB end de små LC'ere smiley meeeen må nok lige snakke med min underviser først :') men er nu ret sikker på at han mener det samme smiley

  • #19   15. sep 2014 Du skal helt sikkert ride LB! Du har rigtig mange super gode ridt i LC'erne.. og nu er det vidst på tide at søge nye udfordringer!

  • #20   15. sep 2014 Min ridelærer har lært mig, at man skal stile efter mål, som ingen andre kan påvirke. Altså skal man ens mål ikke være at, jeg skal ride over 60% jeg må ikke bliver nummer chok o.lig. For der er du afhængig hvad dommeren mener samt hvordan de andre rider.
    Istedet skal man have mål som, den skråt igennem skal bare være lige i skabet, jeg skal bare sidde godt i nedsidningen, paraden skal være tip top ovs. På den måde bliver man tilfreds, hvis det ønskede er opnået, uanset hvad andre mener og siger.

    I hvert fald, så syntes jeg der er godt at du starter LB istedet for, du må da også kede dig i de LC klasser, så spændende er de jo heller ikke ligefrem smiley


  • #21   15. sep 2014 Jeg tror nu mere der er noget galt med din indstilling? smiley Er at vinde for dig at få en rød sløjfe og tabe ikke få en sløjfe?

    Du burde virkelig sætte dine egne mål frem for bare at tænke på sløjfr! smiley Prøv at se Rasmus bagger videoer smiley


Kommentér på:
LB... Kan vi??

Annonce