{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brune støvler
  • #1   29. dec 2014 kommer an på om det er spring eller dressur du tænker på?

  • #2   29. dec 2014 Hvis udstyret er brunt ! Så ville jeg da selv elske at ride rundt med nogle lækre brune støvler som matcher smiley smiley

  • #3   29. dec 2014 i spring må man vel godt ride med brune støvler selvom jakken er en anden farve mener jeg, men det står i reglementet inde på rideforbund.dk, i dressur skal man enten ride i sorte støvler eller samme farve som jakken mener jeg..

    men personligt(perfektionisten kommer lige op i mig), syntes jeg det lidt dumt ud.. kan bedst lide at udstyr på både hest og rytter er i så ens farve så muligt når man viser hesten frem


  • #4   29. dec 2014 Kan ikke udtale mig i springning, men i dressur må man godt ride med brune støvler og sort jakke smiley Støvlen skal bare være glat, ensfarvet og mørk.

  • #5   29. dec 2014 Jeg tanker spring smiley har sorte dressur støvler, og vil på sigt også gerne have brun jakke og hjelm, men dette e noget jeg sparer op til for at få lige det jeg ønsker smiley men indtil jeg får det ville jeg bruge de brune støvler istedet for leggins smiley

  • #6   29. dec 2014 fra reglementet, så du må godt ride med det, hvis det er det du har lyst til smiley
    Ridestøvler: Obligatorisk: Støvlen skal være med glat/let rillet sål og hæl.
    Støvlen skal være ensfarvet: Alle farver tilladt. Diskrete og
    sikkerhedsmæssigt forsvarlige snører og lynlåse af samme farve som
    støvlen er tilladt. Kontraststriber og -kraver tilladt. Beslag til matchende
    stigbøjle tilladt. Denne skal kunne udløses ved fald.
    Støvlen kan have følgende udformninger:
    - Lang glat støvle i ét stykke.
    - Kort glat støvle med tilhørende løst, glat skæfte.
    - Kort glat støvle med tilhørende leggins.


Kommentér på:
Brune støvler

Annonce