{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Sommer lejr på Vilhelmsborg? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg leder efter en ridelejr mig og min veninde kan tage på i år, og jeg er stødt på sommerlejren på vilhelmsborg.
Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres erfaringer om selve ridelejren, altså hvordan spring, dressur og terræn undervisninger er.
Om der er fold tid og hvordan staldene er.
Mange tak på forhånd håber der er nogle der vil svare så jeg kan finde ud af, om det er den rette ridelejr:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommer lejr på Vilhelmsborg?
  • #1   10. jan 2015 går ud fra det er sommerlejren fra Ung i DV? smiley
    den er vanvittig populær og skulle være super hyggelig! smiley
    har endnu ikke haft tiden til at deltage men da jeg sidder i bestyrelsen for Ung i DV kender jeg til den smiley
    det er altid super dygtige undervisere smiley
    dressur holdet plejer at være udsolgt og spring næsten fuld om lørdagen til Hingstekåringen i Herning så man skal være hurtig hvis man vil med smiley


  • #2   10. jan 2015 Jeg har været med de sidste 3 år, og det har altid været super hyggeligt. Det er altid nogle super kompetente undervisere, men man får ikke dressurundervisning hvis man vælger springholdet og omvendt smiley

    Der er så meget foldtid man vil have. Hopper går på en fold for sig, og vallakker på en anden, dog kan man godt få enefold hvis ikke ens hest kan gå sammen med andre smiley Staldene er også meget fine, og det er meget normal boksstørrelse.


  • #3   10. jan 2015 Har kun været på rideskole ridelejren, men vilhelmsborg er et fantastisk sted og kan kun give det gode anbefalinger smiley

Kommentér på:
Sommer lejr på Vilhelmsborg?

Annonce