{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Store Hestedag - Hvilken hest?
  • #3   26. aug 2015 Kommer også uden hest, desværre - det må blive næste år smiley

    - Men har som altid kameraet med! smiley


  • #4   26. aug 2015 Vi har 4 heste med i år smiley Rosa (shetter) Lavida og Padmé som er pintoponyer og Paloma som også er pinto men bare lidt højere smiley vi skal lave show i store ring og så skal jeg også være med til fremstillingen af Minorquinerne da min lille dreng og hans mor også er med dér (så i princippet har jeg 6 heste med) smiley

  • #6   27. aug 2015 Jeg har også min shine med til mønstring og agility om lørdagen smiley

  • #7   27. aug 2015 Jeg kommer med Bjarmi- islænder til mønstring lørdag
    Shetlænder magic til mønstring lørdag + mønstring ved avlsforeningens plagskue
    Sallie til mountain and moorland stævne søndag (starter lead rein og en køreklasse)


  • #8   27. aug 2015 Jeg har min OX araber Ibn Marcon OX med og vi skal kun mønstre, da han ikk bliver klar til andet efter låst bækken, men er der hele weekenden smiley

  • #9   27. aug 2015 Jeg kommer også for at fotografere! :3

  • #10   30. aug 2015 Vi kommer søndag i Open Ridden rideklasse kl 15.30 med Kildegaards Sir Robert 10 års welsh cob hingst, .
    De Engelske brugsklasser ( forskellige rideklasser, kørsel, lange liner, Leading Rein´på Store Hestedag er arrangeret af Mountain & Moorland, dommere er Engelsk M&M dommer.
    http://mountainandmoorland.dk/aktiviteter/mms-pa-store-hestedag/


    profilbillede
  • #12   30. aug 2015 Stald Z der kan jeg måske hjælpe dig smiley

    Som udstilling på Roskilde dyrskue er det kun din yngste der falder indenfor grænserne. Du kan tilmelde dig nyhedsmailen på Roskilde dyrskues hjemmeside, så får du besked når tilmeldingen åbner. På Store hestedag kan de alle komme med, dog er tilmeldingen for i år nu lukket, igen kan du tilmelde dig nyhedsmail på deres hjemmeside. Du kan også få besked ved at følge og få notificationer via facebook.

    Omkring at ride selve showet så vil det nok være den bedste idé at kontakte lokalklubben Faxi. Jeg ville selv gerne med, men min desværre dårligt nok tilredet... så der går noget tid før kondien er til det.
    Et andet skue er Gørlev, det er dog lidt mere primitivt, men hyggeligt. Det er anden weekend i september mener jeg, og det kunne måske være noget at se det, før man deltager smiley
    På gørlev giver "islænderekspressen" opvisning. Det er lidt mindre krævende og stressende, så måske et godt sted at starte (det er i hvert fald hvad mine egne planer er)

    Jeg er nu 31 år og har villet være med i showet på roskilde siden jeg var der for første gang som 7-årig (og har været med hvert år siden), så jeg har virkelig sat mig ind i hvor og hvordan... men har desværre ikke haft en egnet hest til det før... nu må det snart lykkes smiley


Kommentér på:
Store Hestedag - Hvilken hest?

Annonce