{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agility stævner
  • #1   25. jan 2016 Mener der er en Facebook gruppe som hedder noget med Dhe agility smiley prøv at tjekke det ud. Mener det er i det meste af landet.

  • #2   26. jan 2016 DHE-TRÆF holder et stævne i Jylland og et på Sjælland. Men det koster minimum 1500 kr at deltage. Så kommer der middagsmad og klassestarter oven i, samt mad til din egen hest og det hegn du selv skal sætte op til din hest smiley

  • #3   26. jan 2016 DHE-træf behøver ikke koste så meget, hvis man blot vil starte en dag så vælger man en dagsstart mener det koster mellem 200-300 kr. + klassestarter

  • #4   26. jan 2016 Hold øje me westernstævner! Vi kalder dig disciplinen "trail in hand", men det er det samme som agility smiley Se især foreningen hwcr's stævner; de afholder all-breed.

  • #5   26. jan 2016 Tror det om 14 dage Roskilde landbrugsskole har agility banen ude. Men løb op i 450kr at deltage så desværre lige dyrt nok for et par hygge timer. Men ja de på Facebook så finder du arrangementerne.

  • #6   26. jan 2016 Nej det svære. Men der var et på Fyn for ikke så længe siden det var bare ikke et stævne.

  • #7   23. feb 2016 Hej hestefolk
    Jeg får agility banen ud søndag den 22 maj.
    Det koster 350kr at være med, disse betales forud og er bindende, skulle man alligevel blive forhindret, er man velkommen til at sælge sin plads til en anden.

    Agility med hest, er både sjovt og meget lærerigt for både hest og ejer, samt god træning for ungheste.

    Helle der ejer banen, gir først instruktion , og vil også være behjælpelig når vi kommer ud på banen.
    Helle er super god til at lære fra sig, og læse de forskellige hest, så hun kan give de rigtige tips til håndtering/træning af den enkelte hest.
    Arrangementet er hjemme på min fold, så husk praktisk tøj i tilfælde af dårlig vejr.
    Ved tilmelding skriv navn ved konto overførsel
    Når du/I har indbetalt så vær søde at sende mig SMS , så jeg har jeres nummer og kan sende bekræftelse og videre info?
    Mobil sms 30408080
    Mobil pay 30408080
    Eller konto overførsel
    Reg 3574
    Konto 3574809096

    Tilmeldinger gælder først når der er betalt(da jeg ikke vil ligge 7000kr ud af egen lomme).

    Hold 1 kl 15-17

    Muligvis et hold 2 , hvis vi er nok kl 17-19


    Mange hilsner

    Tine Kristensen kondrup
    Østerballevej 47
    5450 otterup

    Ps. Tidsfristen for tilmeldinger er hurtigst muligt, og er efter først til mølle princippet.
    Der er plads til 8-10 deltagere pr. hold.


Kommentér på:
Agility stævner

Annonce