{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Dyrlæge praktik {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg står i den situation, at jeg skal i praktik i uge 47. Mit største ønske er at komme i praktik hos en dyrlæge, men efter at have søgt hos 3-4 dyrlæger ser det lidt sort ud.
Jeg bor omkring Roskilde, og jeg ser helst at det bliver på Sjælland, dog er Jylland ikke udelukket.
Så hvis du kender en dyrlæge tager i praktik vil jeg hellere end gerne høre fra dig.

Tak på forhånd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge praktik
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   20. aug 2016 du må ringe rundt til de forskellige dyrlæger, og forhører dig smiley
    det er selvfølgelig nemmere at få praktikpladsen "serveret", men google forskellige praksiser, og se om de har noget af det der interessere dig, også kontakt dem smiley


  • #2   20. aug 2016 Jeg var på Hestehospitalet Himmerland i Aalestrup i sommerferien efter 10. smiley (Der var lock-out da jeg gik i 10. men jeg ville ikke misse min praktik).
    Det lyder lidt underligt at det er så svært smiley


  • #3   20. aug 2016 Jeg blev også nødt til at give op sidste år, fordi der ikke var nogle dyrelæger der ville tage praktikanter...

  • #4   20. aug 2016 Jeg ved de på min dyreklinik har vildt mange ansøgninger, så man skal være ude i god tid ! Jeg tror resten af 2016 allerede er besat på min klinik... Det er blevet meget populært at komme i praktik som dyrlæge smiley Men kæmp videre, jeg er sikker på der er nogen som har tid !

    Ring rundt, jeg synes mange dyrlæger er åbne for praktik - specielt hvis man selv tager kontakten og tropper op på klinikken smiley


  • #5   20. aug 2016 Jeg var sidste år i praktik hos Dyrlægegruppen Laugø. Jeg spurgte allerede i marts måned og jeg skulle afsted lige før efterårsferien.
    Jeg ved også at pladserne omkring efterårsferien allerede er besat, så det gælder om at være hurtig ude smiley


  • #6   20. aug 2016 Jeg ville gerne have været i bedre tid, men grunden til at jeg er så "sent" ude er, at jeg faktisk havde en aftale med hestedokteren, som vi så alt for sent fandt ud af først tager i praktik i 9. smiley Jeg søger bare videre og krydser fingre for at jeg finder noget, tak for hjælpen!

  • #8   20. aug 2016 Hvad med dyrlæge ringen

  • #9   20. aug 2016 Prøv ved Faxe dyrehospital. Jeg ved godt det er lidt langt væk, og ellers er der hårlev dyreklinik, som jeg også ved har praktikanter en gang imellem. smiley

  • #10   20. aug 2016 Prøv Rude dyreklinik. Der var jeg i praktik, og boede tilmed hos en af dyrelægerne i den uge jeg var der :)!

  • #11   21. aug 2016 Godt nok i Jylland, men jeg var i praktik ved Videbæk dyrlægerne i en uge dengang smiley utrolig spændende! smiley Der udover var jeg ude med en dyrlæge på Sjælland også, hvor vi var rundt ved blandet Bison Okser.

    Ellers prøv evt. en Berider som tilfældigvis også er uddannet dyrlæge smiley F.eks. Margit Ørum.

    Men hvad med en tur på Landbrughøjskolen i KBH?? Måske de tager en ind som noget praktik? Prøv evt. at kontakte en vejleder på skolen der smiley Kan jo være man er heldig, der er jo også mange områder af dyrlæge verden derinde smiley


  • #12   21. aug 2016 Prøv Gundsø Dyreklinik smiley

Kommentér på:
Dyrlæge praktik

Annonce