{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

skal starte et sidste stævne på min gamle hest! :D {{forumTopicSubject}}

Åh ha, ja overskriften siger det hele smiley

jeg er så mega heldig, at må få lov til at starte det sidste stævne på min tidligere hest Sugar her i September. Har hjulpet nye ejer med at ride hende i et par måneder, og skal her frem til slutningen af september, hvor hun så (desværre) skal flyttes længere væk. Men er bare SÅ glad, rørt og taknemmelig for, at jeg har fået den mulighed! det var en ting som jeg følte "manglede" da jeg solgte hende, da jeg ikke havde muligheden for at komme afsted en sidste gang, dengang.
ja, det lyder måske åndssvagt, men er bare så glad over det, har sommerfugle i maven og fældet en lille tåre faktisk. Hvor mange får lige den mulighed 9 måneder efter de har solgt hesten? smiley

hun er stadig min øjesten og vil altid være min bedste ven. salget var hårdt og noget der er fortrudt mange gange siden, men som ikke kan gøres om. Så det er bare fedt at have fået et godt forhold til nye ejer i stedet for, som forstår hvor stor betydning hesten har haft for mig smiley

God dag til alle - jeg vil gøre dagen god og nyde vejret i anledning af både nyheden her, og 6 års dagen med min kæreste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal starte et sidste stævne på min gamle hest! :D
  • #1   22. aug 2016 Det er så dejligt når man kan være venner og finde en perfekt løsning smiley er glad på dine vegne smiley

    Min første pony solgte jeg lidt modvilligt da hun var min højt elskede pony som jeg reddede fra et kummerligt liv som rideskolepony. Jeg havde i mange år drømt om at ride jagt på ponyen, men aldrig haft muligheden for at kører den afsted mens jeg havde den. Efter salget begyndte nye ejer at ride jagter og jeg kom afsted med den nye hest. Ca to år efter salget ville jeg gerne på jagt men havde ikke mulighed for at tage min hest med og spurgte om jeg måtte udleve min drøm og ride jagten på ponyen. Det måtte jeg selvf godt (de skulle selv afsted med deres hest og havde mulighed for at tage ponyen med)
    Blot 5 dage før jagten fik jeg en SMS om at ponyen havde folet et hingsteføl o.O Ingen vidste at hoppen var i fol, da hun tidligere havde gået med hingste uden resultat, så vi troede hun var steril. Jeg har efterfølgende købt føllet og er så glad for at han blev født før jagten for tænkt om jeg havde tæsket min elskede pony igennem en jagt mens hun var højdrægtig. Drømmen om et føl efter hende var også MEGET større end ønsket om at ride jagt smiley

    En anden hest jeg har solgt, fik jeg lov til at ride i to år efter salget indtil min unghest (føllet fra forrige historie) var klar til tilridning. Efterfølgende har jeg redet den lidt og hjulpet med købet af pony til datteren. Familien er blevet lidt som en ekstra familie smiley


  • #2   22. aug 2016 dejlig historie smiley ja det er rart når man kan holde kontakten. jeg solgte også modvilligt, fordi jeg ikke følte jeg havde ordentlig tid til at ride hende, energien var der simpelthen ikke. fandt så 1½ måned efter ud af, at jeg var alvorligt syg, og nu hvor de har fået styr på det, så har jeg fint med tid til det igen, så ærgrer mig over at jeg solgte hende så hurtigt, efter længere tids overvejelse godt nok. men sket er sket, og må få det bedste ud af det sådan som det er i dag smiley så super fedt at man kan få lov til at deltage i et sidste stævne. har været igennem ufattelig meget med den hest, og den betyder stadig alt i verden for mig - ved ikke om det nogensinde vil ændre sig... smiley

  • #3   22. aug 2016 øv hvor er det bare uretfærdigt at du kun 1½ måned senere finder ud af at der er en årsag til dit manglende overskud, men trods alt godt at du fandt ud af det og at det kunne ændres smiley

    Jeg er aldrig holdt op med at elske min første pony... Selv om hun aldrig var den rigtige for mig og at jeg kunne se hun havde det bedre hos nye ejer, så ærgerere det mig stadig til tider at hun ikke forblev min. Hun er desværre død af kolik for nogle år tilbage, men jeg fik en opringning meget kort tid efter dyrlægen havde aflivet hende og det er jeg rigtig glad for.

    Jeg havde kort en shetlandsblanding også købt af samme rideskole og hans historie er meget værre. Ham tabte jeg kontakten med, fandt ham igen og fandt ud af han havde været kastebold og rideskolepony endnu en gang. Derefter blev han igen solgt og jeg fik aldrig nye ejers informationer som ellers lovet. Tilfældigt fandt jeg ud af han havde fået fred ca en måned forinden. Ham fortryder jeg så inderligt at jeg solgte, for to gange blev jeg tilbudt at købe ham tilbage, men begge gange havde jeg ikke pengene til at købe ham smiley

    Men nu ved jeg han også har fået fred og ved at de begge nu kan hygge sig på de evige græsmarker, med alle deres andre venner der også er der oppe smiley smiley


Kommentér på:
skal starte et sidste stævne på min gamle hest! :D

Annonce