{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Medlem i andet distrikt. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har lige et spørgsmål angående DRF opbygning omkring stævner.

Jeg overvejer at melde mig ind i en rideklub der er i et andet distrikt end det jeg bor i. Dette skyldes klubbens arrangementer.
Men jeg kunne godt tænke mig også at starte nogle stævner i det distrikt jeg bor i. Men kan jeg starte klubstævner i et andet distrikt endnu det jeg er medlem i. Eller skal det så være stævner højre oppe i hierarkiet? F.eks. Distrikt stævner?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Medlem i andet distrikt.
  • #1   19. sep 2017 Så længe stængerne du ønsker at starte i, er åbne for distriktet din klub er i eller din klub er blevet inviteret til stævnet. De fleste D-stævner er åbne for flere distrikter i områderne, er ihvertfald min erfaring. Men du kan se i propositionerne om du må starte når du er medlem af et andet distrikt. Så prøv og kigge på tidligere stævner om klubberne i dit område normalt har åbent for det distrikt som du vil melde dig ind i. smiley

  • #2   19. sep 2017 i dag er D-stævner som udgangspunkt åbne for alle, uanset hvor man bor - medmindre andet fremgår af propositionerne.
    E-stævner er dog kun åbne for et vist antal klubber, og det vil sandsynligvis altid være klubber i samme distrikt.
    Men Sabrines råd om at kigge på "stævnehistorikken" er godt.


  • #3   19. sep 2017 Jeg er medlem af en klub i Nordjylland, men bor i Sønderjylland (arbejder pt på Fyn) og der er mange d stævner jeg sagtens kan komme med til hernede i Sønderjylland

  • #4   19. sep 2017
    Kig på proporstionerne, der står hvem de er åbne for.

    Tit på Fyn står der " åben for alle i distrikt 7 " dvs. man kan kun starte hvis man medlem af en klub på Fyn.


Kommentér på:
Medlem i andet distrikt.

Annonce