{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Frans's første stævne. {{forumTopicSubject}}

ryste ryste i bukserne ;|
min lille nye pony skal til sit allerste første stævne sidst i maj. ved der er lang tid men har altid kun redet på erfarene heste.
det er kun 2 lc2'er men han har aldrig været til stævne før og aner ikke hvordan han er alene på bane smiley

har i nogle "fald ned" øvelser?
noget der kan få både ham og mig til at slappe af..

glæder mig vildt til at se hvordan det kommer til at gå.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frans's første stævne.
  • #1   6. maj 2007 bare træn programmet meget så du bliver vant til at ride det, og du kan det 100% så falder du med garanti i hvert fald lidt ned, og rid programmet i hoved inden du skal på banen(;

  • #2   6. maj 2007 uha, mig og dufaux skal også til stævne den 17 maj, (hans første stævne) er os så meget nervøs smiley

  • #3   6. maj 2007 Hej, jeg har selv redet på mange 4-7års pony, en del enda. Jeg bruger bare at være rolig og ikke stresse, også selvom det er rigtig svært. Det er en idé hvis du tager dybe indoninger når du kan mærke at du bliver nervøs. Ellers bruger jeg meget at jeg bare tænker på træningen derhjemme.

  • #4   6. maj 2007 Syng en sang! Det fungerer altid når man er nervøs:)

  • #5   6. maj 2007 bare tænk: Hvor galt kan det gå? Og hvis det nu virkelig går helt at H.... til ja, så er det da også ligemeget. Både dig og hesten skal da vænne sig til det og de første gange vil det aldrig blive perfekt.

  • #6   6. maj 2007 uhh, mig og malou skal også til stævne sist i maj tor det er 26-27 maj

  • #7   13. maj 2007 tark fordi de gode råd.. hehe jeg er altså ikke nervøs;)
    har været til 100 hvis af stævner. men det er franses første stævne og han både kigger og (hmm spring lidt sjovt ) når vi er rundt " ibyen"

    så det var det om amn kunne øve nogle afslappene øvelser eller give ham nogle urter eller noget.

    self ikke noget man ikke må og heller ikke beroligene!!!
    så vild er den lille jo ikke smiley
    men det skal nu nok gå godt for nu ved jeg da hvert fald hvordan jeg ikke skal blive stresset! haha-


Kommentér på:
Frans's første stævne.

Annonce