{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rytterlicens
  • #1   2. apr 2018 Du skal bare oprette er login.
    Du behøver ikke være medlem af en klub for at få licens, men skal have medlemsskab for at melde til stævne


  • #2   2. apr 2018
    Du går ind på DRF Go, opretter en bruger og køber D licens hvis du kun rider klubstævner.

    Når du skal melde til stævner, skal du så også købe medlemskab ved en klub som foregår andre steder - det kommer an på hvordan klubben lige gør.


  • #3   3. apr 2018 Tusind tak, koster det noget at melde sig ind?

  • #4   3. apr 2018 Ja selvfølgelig. Klubberne skal have noget og leve af.

  • #5   3. apr 2018 Det koster ikke noget at lave en bruger på GO, hvis det er det du mener smiley - men et medlemskab af en rideklub koster naturligvis noget.

    For at oprette en bruger på GO, går du ind her:
    http://go.rideforbund.dk/forside.aspx
    - og klikker på login/opret profil


  • #6   3. apr 2018 Du skal betale for at være medlem af en klub - jeg er lige skiftet klub i år til LSR, hvor jeg betaler 375 kr. pr. år for et være medlem smiley (På Fyn). Før gav jeg over 600 kr... ! smiley

    Og så skal der betales licens en gang om året.

    Hvis du skal starte stævner smiley HUSK at hvis du skal starte C-stævner, så skal din hest også konkurrenceregistreres, hvis ikke den allerede er det. Det koster vidst 500 kr (lige deromkring), men skal så kun betales én gang og er altså IKKE et abonnement.

    Du logger ind/opretter en bruger på DRF GO. Derefter trykker du på dit navn øverst i højre side af skærmen. Vælger "mine oplysninger". Og i det hvid felt midt på skærmen står der i højre side Rytterlicens. Så kan du selv vælge, om du kun vil have D-licens eller om det er ABC-licensen, du skal have smiley


  • #7   3. apr 2018 Gisp ja jeg ved godt klubben koster, jeg tænkte på drf go og det ved jeg nu ikke koster, jeg har fundet klubben, så nu må jeg ind og oprette mig som bruger og finde ud af hvad jeg skal starte smiley tusind mange tak

Kommentér på:
Rytterlicens

Annonce