{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

rosetter til ''gård'' stævne {{forumTopicSubject}}

Jeg er medlem af jagt og terræn udvalget i distrikt 11/13, vi holder 7-8 jagter om året, hvor den sidste er en hubertus jagt, det er alle lette jagter, så alle kan komme igang med at ride jagter.

Så holder vi terrænspringinger ved siden af, men det er svært at finde baner, og dem der har baner, er ikke så glade for at skulle enten holde et terræn stævne eller låne banerne ud, så vi selv kan stå for det.

Dertil skal det også siges, at der ikke rigtig er nogle terrænbaner i distrikt 11/13, og vi vil KUN have terræn springningen, ikke noget med military, så der også er dressur og springning.

Vi er så blevet enige om, at vi i år, holder et trænings stævne på min mors bane, den er ikke vildt stor, men den er bedre end ingenting, der er også plads til parkering og opvarmning.

Vi holdte også et begynder kursus på banen i starten i maj, hvor alle deltageren gav udtryk for de gerne ville tilbage på banen en anden gang.

Men da banen ikke ligger ude i terrænet, men som en STOR springbane, da det bare er en privat trænings bane, så har vi valgt at det skal køre som clear round i springning, ellers vil vi få svært ved at kunne få folk til at få den rigtige længde på banen uden 47 porte, da alle jo gerne vil indenfor tiden.

Det blev så en lang forklaring, men mit spørgsmål er: Vi skal jo have rosetter til alle de fejlfri ryttere, skal vi så selv bestille rosetter som vi lige laver et hurtigt design til, eller kan man godt tillade sig at ''låne'' en rideskoles navn??

Vi kan godt få en rideskole til at ville stå for rosetterne, hvis vi vil betale indkøbs prisen for dem.

Det ville jo være langt lettere, da vi jo umuligt kan vide om der vil være 2 eller 30 fejlfri ryttere, og med rideskolen kan vi levere dem tilbage, som er i overskud.

Det er det stævne somd er bliver snakket om her, der er tale om:
http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=135100


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rosetter til ''gård'' stævne
Kommentér på:
rosetter til ''gård'' stævne

Annonce