{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Asaa Væddeløb - Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Asaa Borgerforening afholder snart de traditionsrige væddeløb med galop for både heste og ponyer af alle racer, med et løb specielt til de tungere racer som Fjordhest og Haflinger. Billedet er fra "Tungløbet", opløb Fjordhest vs. Nordsvensk Skovhest, så alle kan være med smiley

Der er snart sidste tilmelding, men indtil videre er der ikke mange tilmeldte og slet ikke for ridehestene.

Er der slet ikke nogen som vil være med???

Det er super sjovt og en god dag for hele familien.

Hvis nogen gerne vil høre mere så tøv ikke med at skrive til mig, der findes også flere videoer fra både Asaa og Pandrup på min profil.

Tilmelding kan gøres til Asaa Borgerforening
http://www.asaaborgerforening.dk/?page_id=164


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Asaa Væddeløb - Nordjylland
  • #1   3. jun 2019 Vil bare sige at det er super super fedt! smiley
    Jeg har været med tre gange...


  • #2   4. jun 2019 Det skal også nævnes at det koster ikke noget at deltage, til gengæld får man 100,- pr hest for hver gang man starter når nummerdækken afleveres. Og bliver man placeret er der i de forskellige løb pengepræmier og/eller ærespræmier. For ponies er der også en souvenir til alle deltagere.

    Det er en historisk begivenhed og i år er det 92. år siden man startede, og det ville da være en skam at sådan et arrangement skal uddø pga. for få starter.



  • #3   4. jun 2019 Sjov tradition jeg ik har hørt om før men det lyder sjovt smiley men der må være en del arbejde i at stable det på benene og få sine sponsorater ind til det. Kunne da godt tænke mig at der var sådan noget i Nordsjælland smiley

  • #4   4. jun 2019 Miss Soffy: Der er selvfølgelig en del arbejde med det som med alle andre arrangementer, men byen har heldigvis gode faste sponsorer, derudover tjener de også fra totalisatorspil. Asaa og Pandrup væddeløb i Nordjylland, er de eneste to baner ud over de store der har tilladelse til totalisatorspil og løbende afholdes som en stor byfest. I Asaa er der fx country fest med linedance om lørdagen og væddeløb om søndagen, og så plejer de at slutte weekenden af med fyrværkeri.



  • #5   4. jun 2019 Det foregår som "rigtige" væddeløb, så tror nogle af pengene (måske fx præmier) kommer ind ved at folk spiller på hestene smiley
    Men jeg ved ikke så meget om det økonomiske bag..


  • #6   4. jun 2019 Åh det sådan det foregår smiley kunne tænke mig at prøve men der er for langt for mig at komme afsted til sådan noget smiley i år i hvertfald smiley det lyder så spændende

  • #7   6. jun 2019 Det er super hyggeligt. Jeg har været med de sidste 2 år, kan dsv ikke i år pga arbejde. men håber på næste år smiley

  • #8   6. jun 2019 Helt igennem fantastisk arrangement!
    Deltog selv forrige år, og en fra stalden blev vinder i Pandrup af koldblodsløbet. Jeg kan desværre ikke deltage i år, men ved, at et par stykker fra vores stald skal afsted smiley


Kommentér på:
Asaa Væddeløb - Nordjylland

Annonce