{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Ikke SJM alligevel :'/ {{forumTopicSubject}}

hold kæft hvor er jeg sur!!!!!!!
jeg og 3 andre skulle have været til sydjysk mesterskaber for hold i morgen og starte for vestjysk rideklub/varde, da vi ikke selv er en klub. så skulle lederen derude melde os til fordi det skal klubben jo sørge for - det har hun vidst i 2 måneder inden! så i mandags er der en af mine veninder , som også er med på holdet, som skulle ud og have undervisning ved hende. der siger hun så at hun melder os til om aftenen. fint nok.. onsdag middag skriver min venindes mor så til lederen derude at hun bar elige ville have bekræftet at vi var meldt til for vi stod ikke i startlisterne. så ringede hun og sagde nåår nej , det havde hun vist ikke lige fået gjort - så vi var kraftedme ikke meldt til , og man kan ikke efteranmelde til sydjysk!! efter meeeget arbejde fra min venindes mor som havde snakket med dem i egtved osm ikke ville give os lov og derefter chefen for distrik 8-9-10 fik vi lov fordi ham chefen havde snakket med DRF. hold da op hvor var vi glade da vi fik det og vide torsdag. så fredag ringer egtved og siger at tidsplanen ikke holder til vi kan komme med :'/ aaaargh. så ringede jeg til egtved som sagde det samme som første gang vi ikke fik lov og så chefen for distrikserne og derefter hende lederen som jeg bare er SÅ sur på! hendes undskyldning var at hun havde "regnet" med at man kunne efteranmelde og ville lige være sikker på vi var klar osv. Ja NOK! ellers havde vi ikke sagt du skulle have meldt os til vel!!!! hold kæft hvor er jeg sur - og ked af det..
^fordi det er min bedstevenindes sidste ponyår og hun skal af med sin overmega fantastiske pony som hun har redet op fra at den ikke var redet til - til at springe MB til distrikssætvner. og hun er så smadret over at skulle af med den og ikke have redet sydjysk :'/

^kan i forstå det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke SJM alligevel :'/
Kommentér på:
Ikke SJM alligevel :'/

Annonce