{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jagt
  • #1   9. jun 2021 Først skal du have jagttegn.
    Så køb eget haglgevær - vi damer skal have korte kolber, da armene på en 165 cm kvinde er kortere end på 185 cm mand, i tillæg har vi bløde buler, der skal være plads til... Og masser af træning på skydebanen, det er jo sjovt, hyggeligt, og vigtigt med god træfsikkerhed.
    Jeg kan virkelig anbefale dig egen jagthund, træningen er virkelig en glæde, men gør lidt research før valgt af hvalp, og find en god klub at træne igennem.
    Husk at meld dig ind i en lokal jagtforening, det får du meget netværk i.

    Nej, men må ikke køre i motoriseret fartøj ud på jagt, men ride eller køre hestevogn er tilladt...

    ...
    Var det ikke det, I mente?
    Følg mit råd alligevel - det bliver godt!
    Jeg aner intet om at ride jagter.

    PS. Den der tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt....
    smiley


  • #2   9. jun 2021 Der er forskellige jagtklubber/foreninger rundt i landet. Når I har fundet ud af hvilken der står for jagterne i jeres område, så er det bare med at holde øje med hvornår der er jagt. De fleste jagtklubber har begynderjagt i starten af sæsonen og nogle har også julejagt der ofte, pga vejret, er lavere end normalt.

    Man skal være opmærksom på at ens hest tit ændre temperament når den er i en flok og derfor godt kan blive vild og uregerlig, selvom den plejer at være godheden selv



Kommentér på:
Jagt

Annonce