{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

HN P
HN P
Tilmeldt:
26. mar 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 7 Svar: 266

stævne "udstyr" {{forumTopicSubject}}

Hjælp, det er MANGE år siden jeg sidst har overvejet at ride ind på en dressurbane smiley og har derved prøvet at læse mig frem til havd jeg SKAL have på ! og kan ikke tyde hvad jeg må eller ikke må have på. Jeg tænker hvis man vælger en bluse med høj hals, behøver man vel ikke Plastron, eller skal man have plastron uanset hvad man har valgt at have under stævne jakken ?
kan man eller skal man "pifte" blusen op med en broche ??

Jeg har fundet følgende DRF side:
Plastron, tørklæde, slips, halsudsmykning: Obligatorisk: Hvid, off-white eller samme farve som
ridejakke. Kontrastfarve på plastron tilladt.
E-, og D-stævner: Valgfrit hvis der anvendes trøje i stedet for jakke.
Skjorte, rideskjorte, bluse med høj hals: Obligatorisk: Hvid eller off-white krave.
E-, og D-stævner: Valgfrit hvis der anvendes trøje i stedet for jakke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stævne "udstyr"
  • #1   9. aug 2021 Tjek lige hvilke niveau du rider på.
    Der er forskel på lokalstævner på LC niveau og så DM. ..
    smiley


  • #2   9. aug 2021 Det er Military på D plan.
    Jeg har læse at jeg må have en mørt trøje på, men ønsker at benytte stævne ridejakke.
    men kan jeg "bare" købe en hvid stævnebluse med høj hals, og droppe plastron.
    eller "pynte" den høje hals på stævneblusen med evt en fin broche.
    eller en en plastron et most, uanset hvilke bluse man vælger at have under jakken smiley

    idet der står obligatorisk
    Plastron, tørklæde, slips, halsudsmykning: Obligatorisk: Hvid, off-white eller samme farve som ridejakke. Kontrastfarve på plastron tilladt.
    Skjorte, rideskjorte, bluse med høj hals: Obligatorisk: Hvid eller off-white krave.


  • #4   9. aug 2021 Til et D stævne:
    Ridejakke: Sort, mørke blå, brun.
    Bukser: Hvide
    Fletning på både hest og rytter: Ikke obligatorisk.
    Plastron: Ikke obligatorisk ( i hvertfald så hvidt jeg ved, da jeg selv rider uden)
    Broche: Ikke obligatorisk


  • #5   15. aug 2021 Jeg rider med slips de få stævner jeg starter. Synes ikke plastron er specielt kønt.

Kommentér på:
stævne "udstyr"

Annonce