{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Akademisk kursus på fyn {{forumTopicSubject}}

Så sker det igen!

Christina Holmbæk kommer til fyn den 18.-20. september 2009.

Christina underviser i akademisk ridning efter Bent Brenderups principper.
Christina tager altid udgangspunkt i den enkelte elev og dennes hest, hun stiller udfordringer der er tilpasset til hest og rytters niveau og forklare på en let tilgængelig måde øvelser og teorien.

Du kan læse meget mere om Christina på hendes hjemmeside: www.ridekunstmedlethed.dk

Om holdet på fyn
Vi er et meget åbent hold, der er præget af en hyggelig atmosfære, hvor der er plads til alle. På kurset til september er vi 5 fra sidste kursus, vi er en blandet lille flok, der har forskellige indgangsvinkler på det akademiske, men vi er alle forholdsvist nye i det akademiske. Der er flere af os der har unge heste, som endnu ikke har prøvet så meget. En har en hest med en større skævhed som hun arbejder meget med at rette op.

Du og din hest er meget velkommene på kurset sammen med os, uanset din baggrund. Blot du er åben for at lære noget nyt.

Der er pt. 3 ledige pladser med hest.

Har du nogle spørgsmål så er du meget velkommen til at skrive til mig enten herinde eller på mail: nina_asse@hotmail.com

Foreløbigt program

Kurset starter fredag aften med inkvartering af hestene mellem 16.30 og 18.30. Der er teori fra kl 19.00-21.00.

Lørdag er der fælles morgenmad, 1. halve enetime, frokost og 2. halve enetime.

Søndag er der fælles morgenmad og 3. halve enetime også slutter vi med fælles forkost med afsluttende teori.

Prisen for deltagere med hest er på 2000.- incl. mad, kaffe og te samt boks med halm.

Prisen for deltagere uden hest er 600 kr. incl. mad, kaffe og te.

Kurset foregår i en lille hyggelig privat stald, mellem Ejby og Gelsted. 5 minutters kørsel fra motorvejen(Ejbyafkørslen).

Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Med venlig hilsen Nina Trædholm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akademisk kursus på fyn
Kommentér på:
Akademisk kursus på fyn

Annonce