{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kimbrerskuet 2010
  • #1   1. sep 2010 tjae, jeg har nu forgæves forsøgt at få fat på arrangørerne her de sidste par uger, for at høre om jeg overhovedet må tilmelde min hoppe.. Så medmindre de snart tager sig sammen og svarer mig, så kommer jeg altså ikke med min hest...

  • #2   2. sep 2010 Måske kan jeg svare på dit spørgsmål.

  • #3   2. sep 2010 Super!
    Grunden til at jeg ikke har meldt min hest til endnu, er at der på hjemmesiden står de her regler for goldhopper:

    "GOLDHOPPER 4 år og derover, som ikke foler i udstillingsåret, eller som ikke er synligt drægtige, kan udstilles under forudsætning af, at de er kåret i et avlsforbund, der er tilsluttet Landsudvalget for Heste."

    Min hoppe er registreret og optaget i stambogen for den islandske hest, men hun er ikke kåret. Hun er godt nok drægtigt, men vil kune være omkring 4 måneder henne når vi evt. skal til dyrskuet. Sagen er så den, at man godt plejer at kunne tage ikke-kårede islandske goldhopper med til skuet - jeg kendte nogen der gjorde det sidste år - men jeg bliver altså ret forvirret af det der står på hjemmesiden.. Jeg vil nemlig ikke melde mig til, før jeg ved om jeg kan tage min hoppe med.

    Mvh.
    Kirstine


  • #4   2. sep 2010 Meld hende bare til,jeg taler med dem fra Landbocentret,for der er andre som også har meldt deres ukårede goldhopper til,som ikke havde været opmærksom på denne regel.

  • #5   13. sep 2010 Hej Anita

    Måske du kan hjælpe mig med et lille spørgsmål;-)
    Jeg har tilmeldt min miniature hoppe og vil gerne vide om det er ok at fremvise dem uden bid?

    MVH Gitte


Kommentér på:
Kimbrerskuet 2010

Annonce