{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Glemmer programmet! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Var til stævne her igår og min hest gik bare som en drøm, han er simpelthen bare så cool til stævner og er den største charmetrold.

MEN!
For satan hvor er jeg bare jordens største klovn! Jeg skulle ride LC2 og LB2 2 super nemme programmer, hvor at det jo egentlig er ret indlysende hvad man skal ride når man tænker over det.
Og jeg KUNNE også godt de skide programmer forfra og bagfra, og alligevel rider jeg forkert, ikke kun ét men begge to!

Og det er ikke fordi jeg ikke tænker over det når jeg rider, det er stortset det eneste jeg tænker på når jeg rider så hvis jeg havde haft mere overskud havde jeg nok lavet mine øvelser lidt mere nøjsomt osv. men det har jeg så ikke overskud til, i hvertfald ikke i program 2 hvor jeg var så fokuseret på at ride rigtigt, og så glemmer jeg alligevel lige en øvelse! Det er så sindsygt pinligt. Især når man ville have vundet klassen og det eneste der holdte mig to point bag vinderen var at jeg bare ikke red den rigtige øvelse! ØVØVØVØVØVØVØVØVØV! -når det så er sagt, er man ikke med udelukkende for at vinde men alligevel .. Kan slet ikke komme mig over min klodsethed.

Er der ikke nogen der har nogle gode fif til at kunne huske programmerne noget bedre ??
- ved godt at jeg nok er et særtilfælde - ved ikke hvorfor det er så sindsygt svært for mig ?

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glemmer programmet!
Kommentér på:
Glemmer programmet!

Annonce