{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Besked fra Dressurudvalget! {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet frem og tilbage med formanden for dressurudvalget, ang. at ride bidløst til dressurstævner.
Det endelige svar jeg har fået, lyder sådan:

"Vi har nu haft udvalgsmøde i Dressurudvalget. Og jeg kan med glæde meddele dig, at vi har godkendt muligheden for at man til klubstævner kan udskrive dressurklasser, hvor optømningen er uden bid. Jeg vil opfordre dig og dine "bidløse" rytterkammerater til at melde jer ind i en rideklub, og derfra påvirke systemet. Der skal laves en speciel klasse, hvor der i programmet i de samlede karakterer tages hensyn til lydighedskarakteren, hvorunder der normalt gives karakter for blandt andet "accept af bid" dvs der skal laves en speciel kritik hertil.
God fornøjelse med arbejdet - og held og lykke.
Hans Christian Matthiesen."

Det er jeg glad for at høre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besked fra Dressurudvalget!
  • #1   12. feb 2011 Rider hverken bidløs eller stævner....
    Men det er sgu da fedt, at der sker noget når man henvender sig smiley
    Godt gået af dig og tillykke med resultatet!!


  • #2   12. feb 2011 Det var da dejligt for jer at der endelige er kommet hul - så det nu er en mulighed for det.. selvom det sikkert bliver et sejt træk inden et stævne overhovedet bliver holdt.

  • #3   12. feb 2011 Spændende!

    Så må vi se, hvilke klubber, der er interesserede i at udskrive disse klasser om ikke mindst om tilslutningen er tilstrækkelig til, at de kan gennemføres.

    Vides der mere om, HVEM der skal lave disse specielle kritikker?


  • #4   12. feb 2011 Amen det er da supert...

    Ved ikk hvad jeg rider, det afhænger af hesten.. smiley Men fortrækker bidløst hvis jeg skulle vælge fra start hvad en unghest skal tilrides med, men det kan være på et senere tidspunkt at bidet skal ind over for at finpudse og justere..

    Men syntes da det er skønt at du har fået det igennem, og er sikker på at det nok skal blive godt når det først er kommet rigtig igang...Krydser finger for at jeg selv kan komme til at ride en bidløs klasse når jeg får hest igen...


  • #5   12. feb 2011 hmm der skal vel laves en form for bidløs komitet der kan tage vare på sådan justeringer osv.. Eller ?? Hvem de så skal være.. ja det skal da helt sikkert være profesionelle folk der har mange års affaring med bidløst osv..

  • #6   12. feb 2011 WUHU !

    - Fedt at du har skrevet til dem ! smiley


Kommentér på:
Besked fra Dressurudvalget!

Annonce