{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Stævne spørgsmål.. {{forumTopicSubject}}

God aften HG smiley

Da jeg skal starte mit første "alm." stævne på søndag, ville jeg meget gerne hører om der er nogle krav, til hvornår man senest skal melde sin ankomst?
Hvor lang tid inden klassen starter skal man have meldt sin ankomst?
Hvor lang tid inden jeres klasse starter plejer i at komme?

Mvh Michelle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne spørgsmål..
  • #1   6. mar 2012 Tror nok det er 30 min. senest man skal melde sin ankomst. smiley
    Jeg køre altid så jeg er der 1 time før min første klasse. smiley


  • #2   6. mar 2012 Altså nu har jeg ikke så meget forstand på det.
    Men vil mene 30 min senest du må melde din ankomst.
    - Kom i god tid så du har tid til at sadle op og opvarme, regn ca. ud hvor langtid kørselen der, vis du skal køre og hvor langtid du skal have til at strigle og sadle op + opvarmning self. :))


  • #3   6. mar 2012 Ved d-stævner behøver man for det meste aldrig at melde til start. Ved c-stævner tror jeg bare det skal være gjort, inden man skal på banen. Fremgår det ikke af proportionerne? smiley

    Jeg er altid i rigtig god tid. Gerne så jeg er på stævnepladsen 1½ - 1 time før jeg skal ride :o)


  • #4   6. mar 2012 Til de D-stævner jeg rider, der får man ikke lov til at starte hvis ikke man har sagt man er ankommet og har vist pas. smiley

  • #5   6. mar 2012 »Ida & Line« : Der står blot at man skal kunne vise pas m/vacc. og klubmedlemsskab, derfor gik jeg ud fra at jeg skulle melde min ankomst, jeg skal vel også have det der nr. man skal ride med ?

  • #6   6. mar 2012 Plejer at være der. 45 minutter til en time før alt efter hvilket nummer jeg er i klassen. Melder altid bare ved ankomst. Men ellers så tror jeg bare det er inden klassens start smiley

  • #7   6. mar 2012 Jeg er på stævnepladsen 1 time før jeg skal starte, så skal vi ikke stresse, og hesten kan lige nå og stå i traileren og slappe lidt af. smiley
    Du skal vidst bare have meldt din ankomst inden klassen starter. smiley
    -HELD OG LYKKE smiley


  • #8   7. mar 2012 Michelle J: Du skal selv medbringe stævnenummer, det udleverer klubberne ikke mere.
    Hvis de skriver at du skal kunne vise vacc mm., er det ikke ensbetydende med at du skal gå i sekretariatet ogvise det, kun hvis du bliver udtrukekt til at vise det. Hvis du bliver udtrukket, vil det fremgå af opslag på stævnepladsen.
    Mht. tiden, så lav en tidsplan, det er en rigtig god hjælp. Start med din starttid og regn så tilbage, hvor lang tids opvarmning skal du have, tid til at sadle op, tid til at strigle, tid til at tage hesten ud af traileren og evt. gå lidt med den, tid til at tage tøj på, tid til at se stævnepladsen lidt an, transporttid osv:)


  • #9   7. mar 2012
    Berit,Libell&Gedda *RHO* : Uha godt du siger det med stævne nr. det vidste jeg ikke. Er det et man skal købe eller kan man lave et selv eller hvordan?


  • #10   7. mar 2012 stævne nummer kan du købe i enhver hestebutik.. de fåes så numrerne er til at skifte ud fra stævne til stævne smiley

  • #11   7. mar 2012 Orh mange tak, skal man ride med to, altså et stævnenr. i hver side? eller kan man nøjes med et, og hvilken side skal det så være i?

  • #12   7. mar 2012 Normalt er det nok med et i venstre side smiley

  • #13   7. mar 2012 Okay, mange tusind tak for jeres svar smiley Så skal jeg ud at have fat i et stævne nr., i er en kæmpe hjælp. Det var lige sådan en småting jeg var bange for skulle diske mig ;D

    Tusind tak for hjælpen, og må i ha' en go' dag smiley


  • #14   7. mar 2012 Jeg mener man skal melde til inden sin klasse starter:)
    jeg kommer altid 2 timer før Pga så får man ikke stress og man kan nå at se lidt ridning og sadle hesten op:)


  • #15   7. mar 2012 Man skal melde sin ankomst i sekretariatet når man ankommer på stævnepladsen, der spørg de efter stævnenummer og checker at alt vedr. betaling til stævnet er som det skal være. Det hedder sig at man skal være der en time før start, men som Emma og Pintoen skriver er det en rigtig god ide at være i ekstra god tid til lige at checke stedet ud og gøre klar smiley
    Held og lykke med stævnet smiley


  • #16   7. mar 2012 Tak til jer alle sammen smiley Jeg kan også bedst lide, at være i meget god tid smiley

  • #17   7. mar 2012 Det er faktisk ikke længere en del af DRF's regler, at man skal melde til start. Hvis den arrangerende klub forlanger det, så skal det fremgå af propositionerne (det er i øvrigt altid en god ide at have en udskrift af propositionerne med til stævne, foruden det relevante reglement).

    Når det så er sagt, så synes jeg at det er almindelig høflighed at meddele, at man er ankommet, så jeg gør det altid, og bliver altid mødt med et smil. Jeg har også altid passet med - åbnet på vaccinationssiderne. Nogen gange kigger de, andre gange gør de ikke, men det må de jo selv om. Så ved jeg, at jeg har mit på det rene, og det er en god følelse :o)

    Pøj-pøj med dit stævne!


  • #18   7. mar 2012 Tak skal du have Mimre L smiley

  • #19   22. jun 2012 Man skal ikke have stævne nummer på til klub stævner. Det er først i distrikt mener jeg. Jeg er der altid 1-2 timer før første program og melder altid min ankomst..

Kommentér på:
Stævne spørgsmål..

Annonce