{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voksen ridelejer
  • #1   11. jul 2012 masser af eneundervisning, ture i naturen i flok, prøve at springe små spring under kontrollerede forhold, social samvær og ikke en masse udflugter til indkøbscentre etc. ;O) og at det virkelig VAR en voksen ridelejr...altså at aldersgruppen var f.eks. 25-??? for det giver lidt mere socialt hvis der ikke lige er et par enkelte 17 årige med ;O) mødre vil gerne have lov at være piger/kvinder ind imellem uden at skulle tænke på hvad de unge ville sige hvis de kunne høre eller se kvinderne...det er lidt svært at forklare ;O) men de voksne vil gerne have lov at være HELT sig selv indimellem ;O)

  • #2   11. jul 2012 Bålhygge med Guitars, masser af skov og evt strand, og at det er for alm rytter der er der for samvær´s skyld og så skal man jo gerne have en hest/pony med der er opdraget..

  • #3   11. jul 2012 Uhh det lyder godt, men er der virkelig nogen der laver sådan en lejer?

  • #4   11. jul 2012 Helt enig med Mette K :O)

  • #5   11. jul 2012 Voksenridelejer må for mig gerne være et sted hvor man er langt væk fra elektronik så man kan koncentrer sig om ridning og samværet gerne med god undervisning og gode oplevelses muligheder skov, strand og vand og gerne et sted man må have sin egen hest/pony med eller gode låne heste/ponyer og ja gerne hygge om aften.

    har lige været på ridelejer hvor vi var meget blandet i alder fra 6 - 30 år vi red både dressur og spring og tur med god undervisning 2 gange om dagen der var mad 3 gange om dagen og frugt og vand hele dagen smiley der var også teori med hesten rygt og pleje og mulighed for at lære at flette - vi prøvede at ride kvadrillie (staves) var også sjovt vi lavede også underholdning om aften og på stedet var der en mini springbane fra o.m.spring som de små brugte rigtig flittigt.


  • #6   11. jul 2012 På lindved Hestecenter holder vi lejer i uge 30, med hygge, bål, eneundervisning i dressur,.akademisk dressur og hold springning, samt ene/hold i horsemanship. Der er natte-"løb" og overnatning i ridehus. smiley

  • #7   11. jul 2012 Og lille show på sidstedagen

  • #8   11. jul 2012 Personligt generer et alsidigt program mig ikke. Ikke for meget wellness, mere hygge og god undervisning.

  • #9   11. jul 2012 God undervisning i både dressur og spring. Ikke nødvendigvis ene undervisning, men undervisning som havde tid til alle og det niveau de var på. Lange gode ture i naturen, til stranden eller en sø. Tur med madpakke eller lejerbål. Masser af gode oplevelser med og omkring sin hest. Gode strigle pladser med plads til mange. Lege med hesten osv.

  • #10   11. jul 2012 tak for svar piger jooo drømmer og om og lave en mini lejer for voksene fra 25 år og op efter, ikke en uge men bare 2 dage med hygge, undervisning og nye input det er på tegnebrættet og beg stadiet smiley

  • #11   11. jul 2012 En voksen ridelejr..
    Uh det er sååå hyggeligt!

    Jeg forestiller mig en lejr med masse af hygge. Godt samvær med hesten og med ligesindede som har samme lyst til at hygge...
    Der må gerne være lidt undervisning i det evt.. og masser af ture ud i det blå :o)


  • #12   11. jul 2012 Troede jeg slet ikke, at der var kørende nogle steder mere.. ??

    MEN - Et socialt fællesskab. Seriøs undervisning i både dressur og springning.
    Nogle lange turer i naturomgivelser m.m. Og ja? Tror ikke, at der er de store forventninger til det. Da folk vil have noget forskelligt. smiley
    Men alt i alt noget, som alle kan bruge til noget videre henaf deres erfarings forløb.

    Held og lykke med projektet. smiley
    Nu bliver jeg jo så for ung, da jeg ikke er 25 år, men 22 år... griner
    Håber, at det bliver en succes!!!


  • #13   11. jul 2012 LLK jeg kan varmt anbefale springlejr hos Grauff, det er super jeg skal selv afsted på søndag og GLÆDER mig helt vildt :O)


  • #14   11. jul 2012 Er der et link til hjemmeside eller andet ?? smiley
    Kan nok ikke med så kort varsel, men fremover ville det da være en ide... smiler


  • #15   11. jul 2012 http://www.grauff.dk, der er også i uge 30 og 31 :O)

  • #16   11. jul 2012 tak ;o)


  • #17   11. jul 2012 Jeg ville søge hygge og samvær - også udover det man har når man rider. Jeg syntes det ville være fint med noget bålhygge, måske madlavning sammen, osv. hvor man også laver noget andet sammen smiley

    Jeg ville ikke tage afsted hvis jeg ikke kunne have min egen hest med. Ikke fordi låneheste ikke er søde, men ganske enkelt fordi jeg ville se en uges ridelejr som en mulighed for at være en masse sammen med min EGEN hest, så vi sammen kan lære nogle nye færdigheder.

    Det ville også være fedt med noget godt undervisning både i dressur og spring - men det skulle være efter niveau, og enten være inddelt i små hold herefter, eller ene undervisning. Og selv om seriøs undervisning altid er godt, så kan man næsten ikke undvære en helddagstur med madpakker, og ture til strand og skov ^_^


  • #18   11. jul 2012 Hvis du sender mig din mail-adresse kan jeg sende dig et opslag om en lejer i August - som er virkelig spændende - det sættes fokus på teori rytter som hest smiley

Kommentér på:
Voksen ridelejer

Annonce