{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Kender i det? {{forumTopicSubject}}

Øøøv!
Kender i det, hvor man har den floooooteste han hest, som man bare kunne få så flotte føl af... Men så er den jo selvfølgelig vallak! smiley
Jeg har den floooootteste og lækreste vallak, som jeg helt vildt gerne avle på ham, og også få penge for at avle på andres hopper!
Og man ville bare ønske man kunne sy hans nosser på igen? smiley

Ved det er lidt random, men haha! Svar gerne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   12. nov 2013 Syntes alle ikke altid at deres heste er de bedste??

  • #2   12. nov 2013 Det gør de sikkert, men der er forskel på om de er værd at avle på eller om de ikke er smiley

  • #3   12. nov 2013 Kan min DV ikke kåres, hvis han er vallak? smiley

  • #4   12. nov 2013 Der er jo nok en grund til at den fik snittet koglerne i sin tid smiley

    Nyd du at du har en glad hest som kan gå på fold med andre, og ikke skal gå alene pga man er hingst smiley


  • #5   12. nov 2013 og nej din vallak kan ikke kåres... Men du kan tage den til dyreskue for at få den bedømt smiley

    Enkelt racer har vallak kåring - for eks. fjordhest..


  • #6   12. nov 2013 Jaaa, han er også den der altid er blevet bøffet smiley Stakkels Bettemanden smiley smiley

  • #7   12. nov 2013 Han er 160 smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   12. nov 2013 Men hvis den var værd at avle på, var den nok blevet kåret hingst smiley

    For at en hest efter min mening er værd at avle videre på, så den være noget ud over det normale smiley


  • #9   12. nov 2013 Du siger selv der er forskel på om de er noget 'værd' i andres øjne. Og din ville ikke være det, derfor er kuglerne væk smiley

    Men jo kender det godt, ville elske føl efter min DV eller pony, men det kræver også bare lige hoppe smiley


  • #10   12. nov 2013 Hehe smiley
    Hestepigen: Ja jeg har godt set nogle billeder af dem sammen smiley :)
    De var rigtig søde smiley


  • #12   12. nov 2013 tjoo men det er vel de fleste pigers drøm, men det er da et held at alle ikke får deres ønsker opfyldt. nu skriver du selv at din er værd at avle på, det er dog efter min overbevisning forkert da den ikke kan kåres. så hvis ikke du var 100 procent sikker på at du selv ville have afkommet eller kendte en der ville købe. er det vel lidt forkert også selvom det var en hingst da der desværre er så mange heste tilsalg at man nærmest kan få kastet dem i nakken, desuden bliver mange heste aflivet eller slagtet fordi der ikke kan findes køber til dem. så i lyset af det er det vel en dyr chance at tage? og det ville ikke hjælpe føllet at faderen ikke var kåret = jeg er glad for at alle ikke får opfyldt deres drøm mht. avl. smiley

  • #13   12. nov 2013 Nu det jo ikke sikkert han mentalt ville have været det samme som hingst langt fra. Skulle han bedække hopper, ville alt i hans hoved været fokuseret på dette, og du ville. Komme efter det. Muligt der ville komme kønne føl, men dit forhold ville nok være væsentligt anderledes. Så mon alligevel det er det man ønsker. Har selv verdens. Dejligste kat og ja som du lige tænkt tanken, men igen ikke sikkert forholdet havde været det samme. Idag hvis han havde strejfet rundt i nabolaget på jagt efter damer. Frem for at vogte vores grund for hunde smiley

Kommentér på:
Kender i det?

Annonce